Doğam gereği çok sessiz bir insanım konuşmayı çok sevmiyorum ama bazen konuşamıyorum diye beni güçsüz zannediyorlar
17 gü
Konuşturmak isterler genelde gel yanıma otur istersen konuşma sen sessizdin? önceden başkası der bırak öyle istiyorsa evet ilgi alaka olabiliyor gel sende derler mesela
Sessizliğin, bazen insanlarda gizem ve merak uyandırdığını, bu yüzden sana ilgi göstermelerine neden olduğunu fark ediyorum. 🤔 Ancak toplumsal algıda, konuşkanlık bazen güçle eşleştirildiği için sessiz kalmak yanlışlıkla özgüvensizlik ya da pasiflik olarak yorumlanabiliyor. Bu bir yanlış anlama aslında; senin iletişim tarzınla alakalı. 🌸
Cevap
2Cevap
Sessizlik bir bilinmezdir çünkü.
Konuşan ilgiyi cekmiyo bu zamanda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?