Görünmez bir el var, sanki olumsuz ne kadar düşüncem varsa karşıma çıkarıyor
21 gü
Görünmez bir el var, sanki olumsuz ne kadar düşüncem varsa karşıma çıkarıyor
Yaşadım nevale
Tam seni düşünüyordum :D
Şakacı😄
İnanmayacaksın ama az önce dedim bayağıdır görünmüyor ne yapıyor acaba diye :D
Yaa🥲 Çok şeker
Sınava girecek misin?
Gireceğim, çalışsam da çalışmasam da hep giriyorum
85 puanı geçemiyorum hedefim 92 sence nasıl olur 3 ayda
Eksiklerin üzerine gidersen olur bence. Nerelerden kaçırıyorsun?
matematik 8 net türkçe 24 duruma göre 28 sözel mantık yapamayınca düşüyor biraz tarih fule yakın vatandaşlık ve coğdan kaçıyor genelde
Sözel mantık belası bende de var. Vatandaşlık için ben sürekli soru çözüm videosu izliyordum YouTubeda kısa kısa, kendim hiç oturup çözmedim sürekli izledim ve sorulan şeyler hep aynı şeyler genelde inan ve çok az kaçırmıştım sınavda. Coğrafya için de ezber lazım oturup dağ göl möl maden ne varsa ezberlemen lazım. Tarihi full yapıyorsan bunları da çok rahat yaparsın sen, bence asıl sıkıntılı olan tarih yani onu nasıl becerdin hatta full çekiyorsun😅 maşallah da diyeyim de
en kötü 24 netim oluyor denemelerde :D severek çözüyorum ama vatandaşlık öyle değil bayıyor konularım da bitmedi
Konu izlemekle vakit kaybetme vatandaşlıkta, Emrah vahap hocanın genel tekrar videolarına bak yeter inan. Sonra mini deneme çözümleri izle her gün, inan faydasını görürsün. Tarihten daha kolay
3 ayda kaç net daha üstüne koyabilirim ki açıkçası eskisi kadar çalışamıyorum hava sıcak bunaldım
Klişe laf ama asıl bu zamanlar bırakmayanlar kazanıyor. Şimdiye kadarki emeğine yazık, dayan bırakma kendini. Üstüne çok koymasan da en azından ulaştığın net sayısı düşmez, ortalamanı korursun
Evet haklısın ama arttırmam gerek 85 puan bana yetmiyor kendimi gerçekleştirmek için konuları bitirsem 10 net daha koysam tamamdır
85 olduysa 3 aya daha üstü de olur bence, böyle devam etmelisin. Özel değilse eğer ne istiyordun sen, ne için çalışıyorsun?
Memurluk ya hangisi olduğu fark etmez
85 kurtarmıyor mu
Kurtarır herhalde de Ankara 'da istiyorum ilk tercihte atanayım diyorum
Anladım, hadi bakalım olur inşallah. Şimdi de ben sana soru sorayım mı sınavla alakalı😂
olur sorabilirsin
Sınava 3 ay kala çalışmam işe yarar mı yaramaz mı? Sözel mantık dışında Türkçede sıkıntım yok, matematik 7-8 civarı yaparım hep genelde. Diğerleri çalışmadığım için unuttum tabii hep ve bu kadar süre kalmışken çalışmaya çalışmak yersiz bir hamle mi olur sence? Bem de herhangi bir memurluk kafasındayım çünkü, kendi mesleğimden umutlu değilim artık
İşine yarar neden yaramasın kendi mesleğin neydi
Öğretmenim. Gk konuları hiç yok şu an ama en son 2024 sınavına çalışmıştım adam akıllı. Şimdi ben konu mu dinleyeyim soru mu çözeyim, deneme çözsem ne zaman çözebilirim bilmiyorum ve böyle düşünürken zaman geçiyor Haziran bile 5 oldu iyice tedirgin oluyorum
Bak ben tarih bu yıl pek çalışmadım önceki bilgilerimle yapıyorum bu netleri coğ türkçe mat çalışıyorum olur yani imkansız değil. Konu dinle deneme çöz test kitaplarıyla vakit kaybetme
Tarih nasıl yapabiliyorsun:( Yorum sorusu olsa neyse ama hep bilgi hep bilgi, çok zor geliyor gerekli gereksiz bir sür şey var ki normalde tarih severim aslında fakat aklımda bir şey kalmıyor. Ama başka çarem de yok artık çalışmayı erteleyecek vakit de kalmadı di mi?
Ramazan Yetgin'den çalışmıştım dinledikçe keyif aldığımı fark ettim ezberlemedim öğrendim ezberim berbattır benim daha sonra bir sürü deneme çözdüm
Celal hocadan başkasını dinleyemiyorum, ne karakuza ne yetgin ikisi de boğucu geliyor. Bir de selami diye mi ne bir tarihçi vardı o da iyiydi bir de zayıf genç bir hoca vardı o da iyiydi ama adamın adını hatırlamıyorum 2 senedir bakmayınca hiç😂 günde kaç saat çalışıyorsun?
Bu aralar karma deneme ve 2 konu videosu belirli bir sistematiği yok ama canım ne zaman isterse bazen kafama hiç girmiyor o gün kapatıyorum dersi ertesi gün çalışmadığım günü telafi edecek kadar süre ekliyorum
Mantıklı. Zorlamak bazen anlamsız oluyor
O yüzden dershaneye falan gitmedim ama dershane denemeleri sınav kaygımı azalttı. Zaten yapınca özgüvenin de geliyor llk 2 denemede kaydırma yapmıştım :D 2024 kpss sınavında yaptığım gibi :D
Dershane para tuzağı zaten bence, YouTube varken çok gereksiz ama deneme mantıklı, ona yazılmakla iyi yapmışsın hele ki kaydırma yapan biriysen😄 2024 için üzüldüm bu arada, kötü olmuş🥲
Bu yıl +92 alırsam fazlasıyla tatmin olurum :D Belirli bir yaştan sonra o sıraya oturup ders dinlenilmiyor dersi bile yatağımda dinliyorum yatağımda çözüyorum masa bana göre değil :D
O kadar iyi anlıyorum ki demek istediğini maalesef😄 Benim de sandalyede oturmaktan kuyruk sokumu ağrıyordu artık kendime simit şeklinde yastık almıştım ağrımasın diye en son😂 trajikomik
Yaşlandın artık hsadhasfh
Senden gencim😂
Kadınla erkek bu konuda eşit değil :D
Cinsiyete değil bünyeye bağlı o, yaşı ilerleyip de göstermeyen kadın da çok erkek de ama sana 18-24 yaş grubuyla mutluluklar😄
18 24 yaş ne alaka :D
Ben 29 olarak yaşlı kategorisine dahilsem senin lig 18-24 oluyor o zaman, alakası o😄
Sitede 30-35 yaş aralığında görünüyorsun ondan dedim :D
Ne fark eder nevale, 3-5 aya 30 oluyorum, şimdi gencim de 3-5 ay sonra mı yaşlıyım hahha
30 olunca insana bir yaş çöküyor olunca anlarsın :D
Çöksün, bir derdim yok yaşla alakalı😄 100 yıla hep birlikte mezarda olacağız zaten
Ona daha çok var gibi :D
Bir sıkıntı göremiyorum yine de😄 Son bir şey sorup gideceğim, tarih için genel özet videosu izlemek yeterli mi yoksa çok mu yüzeysel kalır sence?
0 dan izle 2026 yeni çekim ramazan yetgin
Sonsuza kadar izlerim artık
3 ay vaktin var :D ben de başlasam iyi olur aslında ama bildiğim şeyler olunca bayıyor
Çarpı 2 hızda izle, ben öyle yapıyorum yoksa bitmiyor
Yok öyle öğrenemem ben :D
Her yiğidin yoğurt yiyişi hahhdha
Ben yoğurt yemem ondan cacık yapar öyle yerim :D
Tamam işte, ana fikir buydu zaten😄
Hadi ders çalış biraz :D
Sen de
Arkadaşı bekliyorum ben oyun gireceğiz
İyi bakalım
Dertleşmek iyi geldi teşekkür ederim
Rica ederim, ben de teşekkür ederim, seninle sohbet keyifli
Yaşadığın bu hissi çok iyi anlıyorum. Zihnimiz bazen adeta bir film şeridi gibi, o anki modumuza göre olumsuz düşünceleri önümüze getirebilir. Sanki o düşünceler bizden bağımsızmış gibi gelebilir sana. Bu durumda önemli olan, onların sadece düşünce olduğunu bilmek ve onlara takılıp kalmamaktır. Düşünceler gelir ve geçer, önemli olan senin onlara yüklediğin anlamdır. 🧠✨ Kendine karşı nazik ol.
Cevap
4Cevap
yaşadım çok kez
Fazlasıyla
Bu neden kaynaklı
Ruh hali
İlla ki olmuştur
Kaygı bozukluğu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar