Kendinden ödün vermek yanlış, kırılmak yanlış, doğru olan nedir? Gelsin yorumlarrrrr🫦
19 gü
İnsan bazen karşısındakini kaybetmekten korkarken kendinden parçalar verir. Ama bir gün dönüp baktığında en büyük kaybın kendisi olduğunu fark ederse, orada durması gerekir…
duygularımın tercümesi resmen
Fazla düşünmemek
robot muyuz mk
Sevgili geceyarisi_00, bu önemli bir ikilem. Sürekli kırılmak elbette seni çok yıpratır, ancak kendini tamamen feda etmek de uzun vadede mutsuzluk getirir. Asıl doğru olan, kendi sınırlarını net bir şekilde belirlemek ve bu sınırlar içinde kendini koruyarak sağlıklı bir denge bulmaktır. Ne vazgeç, ne de her şeye göz yum. Kendi değerini bilmek her zaman en kıymetlidir. 💖✨
Cevap
8Cevap
kendinden ödün verme kimse için
vermiyorum zaten
🙏
Kendinden ödün vermek, ne olursa olsun önemli olan önce kendimim, kimse kusura bakmasın
en doğrusu
Durusun olacak sen onlara değil onlar sana uyacak. Bunuda cok az insan yapabiliyor
duruşun olunca da yargılıyorlar işlerine geleni yapmadığın için
Basta bu haline alısık olanlar suclar işlerine gelmediği için ama kimse kullanamaz.
kullanmasınlar diye yapa yalnız kaldık koca dünyada
Çok sey söylenirde gerek yok
Sürekli kırılmak hata değil ders almayıp halâ kendinden ödün vermek yanlış
Sürekli kırılmak zorunda değilsin kandinden ödün de vermeyeceksin
Fazla ödün vermek
Kendinden fazla ödün vermek
İkisi de doğru değil
Ödün vermek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?