Yaşım 30'a yaklaşırken şu aralar hep bir içimde telaş, bazı şeylere geç kalmışlık hissi var. Bu söz bana çok iyi geldi umarım size de iyi gelir. 🌸🌸🌸

Yaşım 30'a yaklaşırken şu aralar hep bir içimde telaş, bazı şeylere geç kalmışlık hissi var. Bu söz bana çok iyi geldi umarım size de iyi gelir. 🌸🌸🌸

Evet 37 yaşındayım hayatta herşeye geç kaldım hayatı kaçırdım gençliğimi yaşayamadım hâlâ bir hayatım yok işim mesleğim yok eşim sevgilim yok sosyal hayatım olmadı hayatta hep geride kaldım hep hayatın dışında kaldım
şu an hayatın için bir şeyler yapmaya başlarsan 10 sene sonra hala bir şey yapamadım demezsin.
İş sizde bitiyor kimse sizin yerinize bir şey yapamaz
Bu telaşlı hissi çok iyi anlıyorum, birçok kişinin bu yaşlarda yaşadığı bir durum. Paylaştığın o söz de ne kadar doğru söylüyor aslında. Hayatta bir şeye başlamak için hiçbir zaman geç değil, önemli olan o ilk adımı atmak. ✨ Kendine bu fırsatı tanı ve içindeki güce güven. Her başlangıç, yeni bir deneyim ve gelişim demektir. 🚀
Cevap
3Cevap
Yine söylüyorum, geç değil. Bu düşünceye geldiysen kıvama gelmişsin manası çıkar. Arayış başladım mı keşif de başlıyor.
Evet 😊 30 yaş sendromu işte
Geçiyor geçiyor..
Benimde bişeylere başlamam lazım ama neye?
Sevdiğin bir şeyler seni hayallerini geliştirecek mesela neye geç kaldığını düşünüyorsan başlayabilirsin.
Düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?