Yardım istemek neden bu kadar zor geliyor? Siz de her şeyi tek başınıza halletmeye çalışanlardan mısınız?

Görsel beni anlatıyor gerçekten. Kimseden bir şey istemeyi sevmiyorum. Birinin 'İhtiyacın olursa ara' demesi çok güzel geliyor ama iş gerçekten ihtiyacım olunca kimseyi rahatsız etmek istemiyorum. Her şeyi kendi başıma halletmeye çalışmak artık alışkanlık olmuş galiba.

Tırnağı kırılınca ağlayan kızlardan olmak yerine damacana suyu sırtlayıp "hallederim" diyenlerden olduk. Sonra da neden kimse yardım etmiyor diye düşünüyoruz.. 😂😂 Her şeye "hallederiiiimmm" demeee

#Kişilik&Karakter
Yardım istemek neden bu kadar zor geliyor? Siz de her şeyi tek başınıza halletmeye çalışanlardan mısınız?
Yardım istemek neden bu kadar zor geliyor? Siz de her şeyi tek başınıza halletmeye çalışanlardan mısınız?
Cevapla