İçinizi açabilseydik, nasıl bir manzarayla karşılaşırdık?

"İnsanları açabilseydik, içlerinde manzaralar bulurduk" der Agnès Varda.

Peki sizin içinizi açsak, nasıl bir manzara beklerdi bizi?

Yaprak döker bir yanım🍂bir yanım bahar bahçe🌸
Yaprak döker bir yanım🍂bir yanım bahar bahçe🌸
İçinizi açabilseydik, nasıl bir manzarayla karşılaşırdık?
Cevapla