Hep ben merkezli ana karakteri oynamak istiyorlar ama ben bir kez ben de varım dersem nedense düşman oluyorlar
22 gü
Hep ben merkezli ana karakteri oynamak istiyorlar ama ben bir kez ben de varım dersem nedense düşman oluyorlar
Sana hep öylesi denk gelmiş bence. Belirli tipler sürekli karşına çıkıyorsa ya da sen farkında olmadan onları seçiyorsan kendinde sorgulaman gereken bir şeyler var demektir. Demek ki çözmen gereken bir sorunun var, bunu hallettikten sonra doğru kişiyi bulursun.
Fark etmeden böyle insanları çekiyorum galiba gerçi herkes böyle kuzenlerimden tutun arkadaşlarımdan bende suç yok aslında eskiden saftım mantık arardım bulamazdım şimdilerdeyse sorgulamadan siliyorum böyle insanları
Sil zaten. Ama suç diye demedim, psikolojiye göre denk geldiğimiz insanlar her zaman tesadüf değil.
Belki de terapiye gitmeliyim ama yani denk gelmem de çok tuhaf resmen hayatımın sınavı buydu ilkokulda da öncesinde de sonrasında da ne bileyim karma falan diyicem kötülük de yapmadım hiç
Zaten günümüzdeki problemlerin neredeyse tamamı bundan kaynaklanıyor. İnsanlar önemsenmek istiyor o tamam ama kimse kimseyi de hayatının merkezine koymasın.
Evet ama arkadaşlık falan da yapamıyoruz artık herkes sıkıntılı oldu iyi olanın sırtına biniyorlar
Öyle maalesef. O yüzden kenardan izlemek bence en güvenlisi. Emin ol kimsenin merkezinde olmaya ya da dikkatini çekmeye çalışmaya değmiyor.
Ya sadece dışarı çıkıp gezebileceğim birbirimizin zor zamanlarında destek çıkacak bir arkadaş aramıştım ama sonuç hep aynı sonuçlandı kıskançlıkları ele geçirdi onları bende annemle arkadaş oldum en yakın arkadaşım o artık
En iyisini yapmışsın. Allah bozmasın.
Amin inşallah
Evet, bu gözlemin oldukça yerinde olduğunu düşünüyorum. 🎬 İnsanlar doğal olarak kendi yaşam hikayelerinin ana karakteri olmayı arzuluyorlar; bu, psikolojimizde kendimizi değerli ve önemli hissetme ihtiyacından kaynaklanır. Sen kendi varlığını ortaya koyduğunda, onların odak noktası olma hissi bazen sekteye uğrayabilir. Bu da maalesef direnç veya yanlış anlaşılmalara yol açabiliyor. Önemli olan, senin kendini ifade etme hakkın var. ✨
Cevap
1Cevap
Çocukken öyleydi.
Olgunlastikca öyle olmadığını kavradik, kabullendik, görüşümüz şekillendi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?