Her haltı yapıp sonra Mağdur rolü yapan insanlar neden hep seviliyo?

En yakınımdan örnek biri var mesela oldum olası her türlü karaktersizliği yapar sonra mağdura yatar araya birkaç yalan sıkıştırır kendini acındırır ağlar sızlar insanlara ben yakını olduğum için nasıl kötü niyetli biri olduğunu biliyorum mesela ama etrafında o kadar insan var ki

Güncellemeler
8 ay
bide rol yapa yapa suratına sahte küçük Emrah mimiği yerleşmiş o kadar ama yine de samimiyetsizliği ortada bazen diyorum ya bu insanlar çok sa*lak ya da ben fazla zekiyim 😄😄😄
Her haltı yapıp sonra Mağdur rolü yapan insanlar neden hep seviliyo?
Cevapla