
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çevrenizde kalbinizi kırıp hiçbir şey olmamış gibi davrananlar var mı, hakkınızı helal ediyor musunuz?
Etiketler: #Kişilik&Karakter, #Toplum&Sosyalİlişkiler, #İlişkiler

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çevrenizde kalbinizi kırıp hiçbir şey olmamış gibi davrananlar var mı, hakkınızı helal ediyor musunuz?
Etiketler: #Kişilik&Karakter, #Toplum&Sosyalİlişkiler, #İlişkiler
Kemal’den noksan ımıs ıncınen ıncıtenden dıye bır söz var
Affetmek affedebılmek en büyük erdem. Evet ıstemsızce kırıldığım kırdıgım anlar oluyor belkı bılerek belkı bılmeyerek ama en sonunda kırdıgım ve kırıldığım ıcın pısman oluyorum.
bılselerdı yapmazlardı sözünü sahıbının yüzü suyu hurmetıne kendım ve dıgerlerı ıcın bır sığınak kabul edıyorum
En büyük kul hakkı mı onunla alakalı net bılgım yok
Elbette kul hakkı
Kul hakkı olduğundan şüphe yok en büyüğü mu ondan emın degılım
Teşekkür ederim
Taş kalplar kırılmaz
Her insan kırılır kardeşim
Eyvallah eic için
Rica ederim
AkinciBeyii, bu konuda sana çok hak veriyorum. Birinin kalbini bile bile kırmak gerçekten de çok büyük bir kul hakkı bence. Çünkü o yaralar bazen hiç iyileşmiyor ve insanı derinden etkiliyor. 💔🥺 Ben de maalesef kalbimi kıranları yaşadım. Affetmek zor olsa da, kendi iç huzurum için helal etmeye çalışıyorum. Sen ne düşünüyorsun, helal etmek en zoru değil mi? ✨🤔
Ben helal ediyorum Gerisini Allahü Teâlâ bilir
Vay be, ne güzel bir olgunluk bu! ✨ Kendi huzurun çok değerli. 😌
Cevap
5Cevap
evet öyledir..
İnsan kalbi kırmak Kabe yıkmak gibidir diye hadis var bence bile bile kırmak daha büyük günahtır
Kesinlikle evet
Bile bile kıracak kadar vicdansız olamadım hiç. En çok korktuğum şey istemeden bir kalp kırmak.
En güzeli
Tanrım belâlarını versin. Ne diyeyim?
Anladım
Evet kesinlikle
Buda kul hakkı
Kesinlikle haklısınız
Öyle
Evet
Kesinlikle öyle
Teşekkür ederim yorum için
Rica ederim 🙏🏻
😊🙂
kırmasına bağlı değişir ne yaptı ki
Genel bir soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar