Birinin kalbini bile bile kırmak sizce de en büyük kul hakkı değil mi?

Birinin kalbini bile bile kırmak sizce de en büyük kul hakkı değil mi?

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çevrenizde kalbinizi kırıp hiçbir şey olmamış gibi davrananlar var mı, hakkınızı helal ediyor musunuz?

Etiketler: #Kişilik&Karakter, #Toplum&Sosyalİlişkiler, #İlişkiler

Birinin kalbini bile bile kırmak sizce de en büyük kul hakkı değil mi?
Cevapla