İnsanoğlu bu kadar aciz ve kırılgan iken insanlar neden bu kadar kibirli oluyor?

İnsanoğlu bu kadar aciz ve kırılgan iken insanlar neden bu kadar kibirli oluyor?

Şöyle bir çevreme bakıyorum; herkeste bir ego, bir üstünlük çabası, sanki dünyayı küçük dağları kendileri yaratmış gibi bir hava... Aslında küçücük bir virüse, bir ana veya ters giden bir olaya karşı hepimiz çok kırılgan ve aciz varlıklarız.

Sizce insanlar neden bu kadar kibirli oluyor? Kendimizi dev aynasında görmekten ne zaman vazgeçeceğiz? Fikirlerinizi, hayata bakışınızı çok merak ediyorum. Gelin biraz dertleşelim. 🌸

İnsanoğlu bu kadar aciz ve kırılgan iken insanlar neden bu kadar kibirli oluyor?
Cevapla