Nefret ederim karşısındaki insanı kendisiyle eşit görmeyen insanlardan.
Tepeden bakar böyle... Küçümseyici konuşur değersizleştirir güyaaa mercimek aklınca.
Siz? Nefret ya.
Nefret ederim karşısındaki insanı kendisiyle eşit görmeyen insanlardan.
Tepeden bakar böyle... Küçümseyici konuşur değersizleştirir güyaaa mercimek aklınca.
Siz? Nefret ya.
Egoist bencil insanlara sadece egoist bencil olmak gerekiyor. Onlara ne yaparsan yap empati kurduramazsın. Onlara tepeden bakmanın tek yolu muhattap olmamak :)
Bazı insanlar içten içe kendini yetersiz hissediyor, onu örtmek için tepeden bakmayı seçiyor maalesef 🙃 Ego şiştikçe empati küçülüyor. Senin o nefret duygun aslında kendini değersiz hissetmeye direnç, çok normal 💔 Böyle tipleri mümkün olduğunca hayatında az tut, mesafeyi koy. Sen kendini nasıl gördüğünle güçlüsün, onların gözüyle değil 💪✨
Cevap
2Cevap
Onlara tepeden bakma şansı vermek lazım aslında zamanı gelip düşmekerini sağladığımızda canları yansın.
Herkesin eşit derecede zavallı olduğunu düşünüyorum ve aynı fikirdeyiz sanırım
😝
O tamamen onun problemi
Seni etkilememesi lazım
Nefret ediyor çünkü haset
Sende uzal dur öyle insandan
Neden mecbur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?