İnsanlar neden bu kadar küçümseyici ve kibirli?

Nefret ederim karşısındaki insanı kendisiyle eşit görmeyen insanlardan.

Tepeden bakar böyle... Küçümseyici konuşur değersizleştirir güyaaa mercimek aklınca.

Siz? Nefret ya.

İnsanlar neden bu kadar küçümseyici ve kibirli?
Cevapla