Duygulari icine atip robot gibi yasamak mi, yoksa acisiyla tatlisiyla gercek olmak mi?

Bazen kırılmamak ya da güçlü görünmek için duygularımızı gizleyip yapay çiçekler gibi duruyoruz. Ama bizi biz yapan şey aslında üzüntümüzle, neşemizle gerçek olmamız değil mi? Siz içinizden geldiği gibi yaşayabiliyor musunuz, yoksa duygularınızı gizleyenlerden misiniz?

Duygulari icine atip robot gibi yasamak mi, yoksa acisiyla tatlisiyla gercek olmak mi?
Duygulari icine atip robot gibi yasamak mi, yoksa acisiyla tatlisiyla gercek olmak mi?
Cevapla