Sizce çok kız arkadaşı olan erkekten hayır gelir mi ?

O kadar çok kız arkadaşı var ki 30'dan fazla. Hepsiyle nasıl samimii nasııl. Yani bilmesem hepsiyle sevgili sanacağım. Artık pes diyorum ben, bu kadarı da yetenek işi. Neyse bu şahıs benim 8 aylık sevgilim oluyor. Aldatmadı diyemeyeceğim çünkü beni 5 kez aldattı. Ben de hep affettim. Hani aptalım ya. Anlattıkları doğruysa eğer bana deli gibi aşık ve benden başkasını gözü görmüyor. O kızlar da yakın arkadaşları. İkna kabiliyeti gerçekten çok yüksek. Benim gibi birini bile ikna edebiliyor. Aslında bu kızlar son 2 ayda çıktı. Önceden 5 tane falan vardı, onları da zaten tanıyordum hepsi gayet çirkin, bakımsız. Ama bu şimdiki kızların hepsi bir Adriana Lima, hepsi bir Miranda Kerr sanki. Ya bir insan niye bu kadar çok kız arkadaşına ihtiyaç duyar ki yani ? Hayır güzel olmasalar bir şey demeyeceğim ama kıskanılmayacak gibi değiller. Neyse asıl konumuz şu; 1 haftadır benimle çıktığını herkesten gizliyor. Neden gizliyorsun diyorum, cevap vermiyor. Sizce aldatılıyor muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ediyorum, ayrılmış bulunuyorum. İyi geceler.
Sizce çok kız arkadaşı olan erkekten hayır gelir mi ?
Cevapla