O kadar çok kız arkadaşı var ki 30'dan fazla. Hepsiyle nasıl samimii nasııl. Yani bilmesem hepsiyle sevgili sanacağım. Artık pes diyorum ben, bu kadarı da yetenek işi. Neyse bu şahıs benim 8 aylık sevgilim oluyor. Aldatmadı diyemeyeceğim çünkü beni 5 kez aldattı. Ben de hep affettim. Hani aptalım ya. Anlattıkları doğruysa eğer bana deli gibi aşık ve benden başkasını gözü görmüyor. O kızlar da yakın arkadaşları. İkna kabiliyeti gerçekten çok yüksek. Benim gibi birini bile ikna edebiliyor. Aslında bu kızlar son 2 ayda çıktı. Önceden 5 tane falan vardı, onları da zaten tanıyordum hepsi gayet çirkin, bakımsız. Ama bu şimdiki kızların hepsi bir Adriana Lima, hepsi bir Miranda Kerr sanki. Ya bir insan niye bu kadar çok kız arkadaşına ihtiyaç duyar ki yani ? Hayır güzel olmasalar bir şey demeyeceğim ama kıskanılmayacak gibi değiller. Neyse asıl konumuz şu; 1 haftadır benimle çıktığını herkesten gizliyor. Neden gizliyorsun diyorum, cevap vermiyor. Sizce aldatılıyor muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ediyorum, ayrılmış bulunuyorum. İyi geceler.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar