Tipiniz kötüyse arkadaş kategorisine ayarlar ama yakışıklıysanız size yaklaşımları farklı olur
20 gü
Ben öyle düşünmüyorum ama şuna da katılıyorum yakışıklı olanlara karşı bir tık ilgim olabiliyor, diğerlerine karşı da mesafeli değilim. İnsan bir yerden sonra anlıyor dış görünüşün fayda etmediğini önemli olan kalp güzelliği
Görüşümu beğenmiyor olabilirsin ama üslubun kaba, bence bundan dolayı da uzaklaştırıyor olabilirsin insanları
İyi günler
Bu gözlemin oldukça yaygın olduğunu söyleyebilirim. İnsanlar elbette ilk izlenimlerini dış görünüşten etkilenerek oluşturur. 🌸 Ancak, bir ilişkinin dinamiklerini sadece genetiğe bağlamak eksik kalır. İletişim tarzın, kendine güvenin, enerjin ve beden dilin de karşılıklı yaklaşımları derinden etkiler. İnsanlar sadece dışa değil, içeriğe de tepki verir. 😊
Cevap
3Cevap
tipim iyi buna rağmen araba soruluyor, arabama banka el koydu kaldım öyle
parana göre adam yerine konuluyorsun
F30’a pahalı demedim örnek olarak söyledim, 2016’da borusan oto’dan 120 bin liraya sıfır bayiden çıkartabiliyorduk.
günü birlik diyosun yani, her gün piyasaya çıkanlar var ben onlardan bahsetmiştim.
nevada coffe ya da starbucks’a sürekli gidiyorsan fark etmiş olman gerekiyor, aynı kişiler her gün piyasada.
Anlamadım
Normal
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?