Çoğu olaylarda cinsiyet ayrimciligindan bikmadiniz mı?

En basitinden bakım üzerinden konuşayım alışmışlar kadının bakımlı olmasına yok kaşını almamış yok kollarını bacaklarını almamış bilmem ne yahu ne alaka kadın yapacak diye şartı kim koydu erkekler saç baş dağınık bir krem sürmekten aciz bakımsız göbek salsın ama kadın yapınca ayıp. Kadın kilolu olunca dışlanır kaşını almazsa bakımsız olur ama erkek kendine bakmasın. Tepkiyi de ne hikmetse kadınlar veriyo kendi hemcinsini aşağılamak nedir ya 🤦🏻‍♀️
Bu sadece bakım degil bu arada basit örnek bir cok alanda var. (Gece gezmesi, alkol sigara tüketimi, aşkını itiraf etme vs... )
Çoğu olaylarda cinsiyet ayrimciligindan bikmadiniz mı?
Cevapla