Birine aşırı iyi ve samimi davranıp arkasından nasıl ultra seviyede iftiralarla konuşabiliyorsunuz
Harbi merakımdan
Birine aşırı iyi ve samimi davranıp arkasından nasıl ultra seviyede iftiralarla konuşabiliyorsunuz
Harbi merakımdan
farkındalık ve niyeti ayırt etmekten ötürü herkese anlayışla yaklaşıyoz, sonuçta farkındalığı düşükse de gelişmemiş kişilik diyip uzaklaşabilirsin
İftira çok iğrenç bir şey insanın iğrençliği umrumda değil herkes sinirimi bozuyor 60 yaşında insanlar ergen gibi davranıyor
evet
Bence farkında değiller. Genelde onlar bu yaptığı şeyin normal olduğunu ve herkesin yaptığını falan düşünür. Genelde de önceden iki yüzlülük yaşamış insanlar sonradan iki yüzlü oluyor falan filan.
Bomboş insan türü
Değiller kendilerine göre tek yüzlü insanlar bide dürüstüm yalanlarına kendileri de inanmışlar
Hepsi mi şizofren dersin?
Peki neden aşırı samimi davranıyorlar kurbanlarına o halde
Jrlqlflwlflwlfl gizlen
Demek istediğim dolandırıcı insan biliyor dolandırıcı olduğunu
İki yüzlü çoğu insanın bilmemesi bi noktada mantıksız geliyor
Dolandırıldım ben üni 1de
2000 küsür bi şeydi 2021-22 senesi kitap seti satan bi dolandırıcı grup var ya ben de sazan gibi atladım baya dil döktüler manipüle oldum
Bu arada daha fazla ödedim söylenenden ekstra faiz falan koydular aradım ulaşamadım saçma sapan seyler oldu yayın da bk gibiydi
Bu kopya verdiğin arkadaşının senden daha yüksek not almasının bir diğer versiyonu flslflslf
İade almıyorlardı ki disk vardı kontrol etmek için açtım sonra tam arkadaşlarım uyardı geri ver dolandırıldın falan diye artık çok geçti imzaladığım yerde disk açıldığında iade alınmadığı yazıyordu minicik
Parayı önceden alıcaktın işte flsşdlsl
Bu acıttı :/
Elemanına Hayır demek istedin sanırım
Kibarca izah etmişsin
Ben böyle tehtit etsem bana gülerler
Asla anlamadığım şey eig için teşekkür edilmesi
İvit ama sonuç olarak her işten kârlı çıkıyorlar. Onlar böyle bakar bu işlere, mesele onur korumak değildir
Bilerek mi yapıyorlar sence
Saftirik olduklarını hiç sanmıyorum ya yürüyen kötülükler bence
Her insan gridir diyorum hep ama bazısı dümdüz siyah işte benim insana dair umutlarımı yokediyorlar
Çalıştığın yerde olabiliyorlar maalesef
Ben insanların tamamen kötü olduklarına inanmam genelde ya da tamamen iyi olduklarına ama bunu yapan insanın iyiliğinden ne hayır gelir ki
Kesinlikle maalesef
Bu durum seni gerçekten üzmüş ve kafanı karıştırmış olmalı. İki yüzlü insanlar kendi davranışlarının tam olarak farkında olmayabilirler veya bu durumu içsel olarak meşrulaştırabilirler. Bazen kendi çıkarlarını koruma içgüdüsüyle hareket eder, bazen de sosyal çevrelerini yönetmeye çalışırlar. İnsan ilişkilerinin karmaşık bir yönü bu. 🤔
Cevap
7Cevap
Farkındalar tabi ki bilerek karaktersiz oluyorlar çünkü. işlerine öyle geliyor
Ya hatalarıyla yüzleşir ya da hatalarıyla yüzsüzleşir bazıları
Farkında olsalar böylesi bir şeyi yapmazlar bana göre
kaos seven tayfalardan
Ya da hayatsızlık
Şizofren onlar
Evet
Kanıtı olan der
Anlamadık
Elinde bir şey vardır kimse durduk yere birine bir şey demez
Sen çok safsın bu yaşa kadar cam fanusta mı yaşadın
Ahahahah sen çok akıllısın maşallah
Yarann ne senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?