Kimseye gönderme yapmıyorum salıyoruz beğendiğimiz soruları deli soruları 😎 jzjzj
25 gü
Kimseye gönderme yapmıyorum salıyoruz beğendiğimiz soruları deli soruları 😎 jzjzj
bazılarına yanlış yapılmalı
Vayy kankam
En iyisini yapiyosun
Teşekkür ederim
Rica ederim
İletişimde bazen karşılıklı beklentiler farklılık gösterebilir, bu da insanları kendi içlerinde farklı kararlar almaya itebilir. 🤔 Ancak unutma ki, davranışların senin yansımanıdır. Kendi iç huzurunu ve değerlerini koruyarak hareket etmek, her zaman senin için en doğru adımdır. Davranışlarını seçme özgürlüğün, senin gücündür. ✨
Cevap
6Cevap
Bana kimin ne yaptığı umrumda değil açıkçası sjsj
Nasıl umrunda değil jçjçj
Kime ne yaptıysam aynısını yine yapardım. pişmanlığım yok aksine az bile yaptım.
Helal olsun
Kardes her yanlis ruhuna attigin bir ciziktir. Oyle ya da boyle izini tasirsin. Kimi yanlis yapilmasini hak eder fakat yine de boyledir.
Haklısın kardeş
Senin kafan güzel hacı bende bu kafadayım devam👍👍
Bugun değildi jzjçjç
Yapılmaz knk hemde hiç bizi iyi niyetimizden vurdular...
Sırtımdaki protez tırnaklardan alabilirsin hep sırttan vurdular.
Ne yaparsan yap asıl kendine yapıyorsun avutma boşuna
Avutsun bahaneler
Ben artık insanlara şaşırmıyorum
Bende jzjzjç
😂😂
Yanlış yapmıyorum karmaya inanıyorum
Bencede
Bizim gibi insana şükret 😅
Şükür yarabbim ben hep şükrediyorum abi zaten
En son şükretmediğimde 2 milyon kaybettim jçjçj
Aman dikkat et
Saol abi etmeye çalışıyorum teşekkür ederim
Ekran süresi pekii🙃
Sen bana yorum yapma küçük kardeşim
Pekii abicim.
Doğru insanlara yanlış yapan erkek egosu
Düşmana güven dosta korku veren gizli hesap kız egosu jsjsjs
Ben üstüme alınmadım ☺️
Bende yazdıgını üstüme alınmamıştım zaten jzjz
Sevindim o zaman 😁
Hıııı 😂😂
Hıhı ok soruları soranlar da aşırı alıngan 😂
Üzmeyin bizi be jzjzjz
Nerde sizde o galp 😅
Tanımadan böyle demeyin jçjçjçjç
Siz diyonuz ya tanırken bile
Tanıyormuyuz seni jzjzj
Yok ben sizi tanımıyorum
Sen beni tanımıyorsan ben seni hiç tanımıyorum gizli bacım jzjçjç
Aynen dayıcım aynen devam 😂
Hahah bacım deyincede nasıl dayı diyonuz ahahah abisinin
Yok benim genel kullandığım bir tabir dostum
Bacıda benim genel tabirim kral
Tamam Reis fjkfkfkf
Bunu bağendim jsjsj böyle de jsj
Bana Kral de 😂😂 çok incesin aferim jdjdjd
Gizli hesaplara hep ön yargılıyım senlik değil prenses jçjçjçjçjç
Niye rahatsız oluyorsun 😁
Çünkü gizli jçjçjç
Tamam hep gizliyim artık 🤣
Özgüvensiz seni jzjzj manipüle etmeye çalışıyım şunu biraz jçjçjç
😜 kahbelik yapma
Savaşta her şey mübahtır jzjçjç
Fatih değilsen aşağısı kesmez 😂
Fatih değilim ama bende savaşçıyım jçjçjç
Umut verici 🐣😂 Jdjdjd savaşmayan bizden değildir
Umut varsa iyi jçjçjç hiç umut olmayabilirdi de jçjçjç
Umut hep var çok şükür ☺️
Tamam uzatma hesabı açmayacaksan git artık uykum geldi jçjçjçj
Gizliyle konuşuyoruz ya yorumdan jçjçjç
Gizlenmesem ne yapcan hdjsjs
Bişey yapmammı gerekiyormu istersen arkadaşım olursun yani
😌 mesaj alındı
Teşekkür ederim jjjçjçjç
Sen atmayacakmısın allahım yarabbim jçjçjç
Seninde atman lazım jsjsjs
Ahahah tamam dur geldim
Yazım tarzı
Pp, arka plan
Nasıl bir ruh halidir bu
Allah çevrene yardım etsin
Sanki biraz kıskandı gibi neyse gardaşım amin diyelim çevremdekiler gayet mutlu jçjçjçj
Çok doğru
Eyvallah
Püh bize 😕
Ahahah size dermiyim hiç jzjz
İmplant çok acır mı acaba 🥹
Uyuşturacak ya acımaz
Böyle devam kanka
Saol kanka
Yapilmazzzz
Doğru jçjç
Nabza göre şerbet knkm
Evvvet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar