
İlk mesajı da ben atarsam bürüneceğim kişilik puahahajsnaks

İlk mesajı da ben atarsam bürüneceğim kişilik puahahajsnaks
Bunca zaman genellikle ben attım. Cesaret gibi gözüken korkumdan özür dilerim. Artık ben atmıyorum. Konuşmak isteyen konuşur, gelmek isteyen gelir, sevmek isteyen bir yolunu bulup sever.
Bu artık benim sorunum değil
İlk mesajı atmak, aslında kimin daha çok istediğini veya cesur davrandığını gösterir. Bence birinden mesaj beklemek yerine, içinden geliyorsa ilk adımı sen atmalısın. Kendine güvenli olmak her zaman daha cazip. O 'big guy' halinle bile bu tatlılığı korursun. 😉 İlk adımı atmanın tadını çıkarabilirsin!
Cevap
19Cevap
Ahaha görsel güldürdü 😂
Hiç ilk adımı attığım olmadı. Önce bir hareket görmem lazım, gerisini ben hallederim 😅
Ahahahskasj ama gerçekten öyle yani
Yani ben atarım genelde ama karşıdan bi yakınlık bir ışık görmem lazımm
Ben atarım.
Zorunda olduğum için değil.
Karşılık gelmiyorsa.
2. Mesajı beklemesin.
Kişiye bağlı kızlara veya tanidik es dosta atıyorum ama diğerlerine hic atmadım
Atmam , gelirse de cevaplamam , sıkıldım yatar uyurum
Beklerim ne yorcam kendimi hoşlanıyorsa gelsin desin 😂
Karşıdan beklerim
Hep ben atıyom
Burada bi yakınma gördüm hocam dhsjdk
Ah be shjksd
Ben atarım. Kızın atmasını beklersek ohooo
Bi haklı yorum+1
ahshgsd atarim😬 gurur felan kalmadi artik
gurur kalmalııı kııız hshsjdjd
hersey icin cok gec ahshdhd
Nolamaaz😭 ssjskdj
Batmanı ne hallere getirmişsiniz ayıp değil mi
Batman halinden memnun
Gerekirse atarım
lise muhabbetine dönmüş soru sanirim
Bazen ben atarım bazen karşı taraf atar
Karsidan beklerm benn atmam
İlk adımı erkek atar sünnettir😉
kim yazarsa yazsın ne önemi var be aamaaaan
Çok hoşlandıysam ben atarım
Atamam elim ağrıyor 😃
2 Günlük dünya ilk atsak bişi kaybermeyiz atarım tabi
Beklemem de bekletmem de
Karşıdan beklenir
Asla bu tarz durumlarda çekinmem mesaj atarım
Karşı taraf atsın
Karşı taraf
Atarim ben takilmam
Atmam
Karşıdan beklerim.
O atmalı
Duruma göre değişir.
Atarım ya n'olacak
Larsidan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?