
İlk mesajı siz mi atarsınız yoksa karşı taraftan mı beklersiniz?

#SelamGençlik 🍀🍀
İlk mesaj nedir, ilk mesaja neler yazılır 😂😂
Bu konuda ciddi anlamda eski kafalı bir hanımefendiyim. Zat-ı âliyelerim kesinlikle ilk mesajı geçtim ilk üç mesajı bile atmazlar 😂😂
#TubaSueda 🍀🍀
Mesaj atmak isteyen atabilir, ön yargıyla istekli vs gibi şeyler düşünmem. Tembellik etme mesaj atabilirsin, fakat bu atılan her mesaja cvp vereceğim anlamına gelmez. 😂🤣🤣
Cevap vereceğim tarzda mesaj atan olursa o zaman ayrı, tutupta kezban kezban mesajlar atılırsa elbette cvp alamaz. Doğru düzgün mesajlara cevap vermemezlik yaparsam bu defa büyük ihtimalle görmedim demektir. Güzel mesajlara görünce mutlaka cvp veriyorum..
Yanlış anlasilip "aaaa bu kadın erkek delisi" gibi saçma etiketlere maruz kalmamak için genelde karşı taraftan beklerim. Karşı taraf hiç atmazsa direkt ben atarım yapacak bir şey yok😛😎
Naz yapıyorsa atarız ayol, niye atmayalım ama ilk ben beklerim, çokta beklersem atarım. 😃 x
Bu görüş yanlış demek bence. :D Sen atmazsın diyor.
Rica ederim:)
Cevap
25Cevap
İlk mesajı atmam
Genelde karşı taraftan beklerim. İlk mesajı atmaya üşenirim
Nickinden belli ne bk olduğun ioğlui. Seni adam yerine koyan mı var bana yanıt veriyorsun puşt
Karşı taraftan bekleyecek ömrüm yok maalesef. Ben niyetim varsa direkt yazarım zaten.
Ben atarım. Bazı kadınlar ölse de ilk mesajı atmıyor 😄
Bu konuda sabırsız bir insanım.
Birinden hoşlanırsam sonuna kadar giderim. İlk mesajı da atarım. Zamanında yapmıştım da.
Ne ben atıyorum ne karşı taraf atıyor bakışmalar devma ediyor gün bitiyor hayat kısalıyor. Hayat acımasız arkadaş seven sevdiğine sevdiğini söylesin artık yoksa yalnız öleceğiz
Basit bir mesaj bir yana, hayat çok daha cesaret gerektiren kararlarda bile vakit kaybedilemeyecek kadar kısa.
Takılıp kalmamak gerek ben mi, o mu noktasına... ve ertelememek gerek hissedileni.
ilk mesajı atmaktan çekinmem fakat karşımdaki kişi soğuk duruyorsa bir dahası olmaz. resim çok komik sdjknbfhdj
İlk mesajı atmam. Karşımda hoşlandığım biri varsa mesaj atmadan adım atarım. Aklı varsa anlar. Yoksa neden bundan hoşlandım deyip vazgeçerim.
Soruya göre düşünüyorum ve hoşlandıysam söylerim de mesaj da atarım. Karşı taraftan beklemem. Ama geçti bizden tabi.
Ben beklemem. Başka şeyler içinde rahatsız olmam. İnsan seviyor ve beğeniyorsa takılmamalı böyle şeylere. Ama kim yapmalı derseniz erkek yapmalı.
Yazmak veya mesajlaşmak istediğim biri varsa ilk mesajı ben atarım ama bu sürekli olarak devam etmex.
Karşı taraftan bekliyorum ama yazmaya bahane çıkarsa yazarım. Hiçbir şey olmazsa durup dururken yazmam
Yok hiç öyle yürüme amaçlı kimseye ilk adım falan atmadim ama sevgilim olan kisiyeelxe atarim illa önce o atacak diye bir kaide yok
Haahah görsel 😄
Söylemek istediğim bir şey varsa ben yazarım konuşurum. Durduk yere yazamam.
Ben atarım ya tutmam kendimi. Eskiden atmazdım kimseye sonra dedim amaaan ölümlü dünya içimde kalmasın
Karşı taraftan beklerim, duruma göre bende atabilirim
Istiyorsam eğer yazarım bu konuda bekleme aşkta gurur olmaz
Karşılıklı hoşlantı varsa beklemem. Mesajımı da atarım.
Hep ben yazarım hep girişken olmanın faydası mi zararı mi bilemedim
Bir süre karşı taraftan beklerim. Eğer karşı taraf atmazsa o zaman ben atardım.
ben çok utanırım ya ama atanıda çok mutlu ederim asla pişman olmaş :p
Karşı taraftan beklerim. Çünkü biz atınca arada kaynar.
Bende atarım ama karşıdan gelmesi extra güzel oluyor.
İlk mesajı çoook nadir atarım. Bana mesaj atanlarda kesin herkese atıyordur 😂
Karşı taraftan beklemem o kişiyi arastiririm olumluysa ve gerekirse bende atarım
Hissedersem ilk adımı ben atarım, hatta ulaşabilirsem ararım.
Atarım ben erkeğime😄
Ben yazmam direk söylerim suratina en fazla nau nau der sikinti yok. 😊
Tabi o ara az bişey terlerim heycandan 🥲
Reelde görmediğim insanalara yazmam. Kim nedir necidir bilinmez #başak
Hoşlanıyorsam atarım ama sonuç genelde hüsran oluyor yalan değil kaçan kovalanıyor..
Ben genelde mesaj atmam :)
şu an herseyi kiz tarafi bekliyor oyuzden boyle kalik gibi kaliyorlar ve kaybetmeye mahkumlar eskiden bize kizlar teklif ederdi
Seviyorsam atarım belki o benim farkımda değildir 😂😂😂
Karşı tarafa attırmak için her türlü yolu deneyenler kulübü olarak bence başarılıyız 😀
hiç öyle triplerim yoktur hayat kısa beğendiysem yazarımmm
bekerim şimdiye kadar hep ben ilk yazdım umrumda
değil yazar yazmaz kendine zarar
Hoslanirsam atarim, onu beklemem..
Ben bodoslama giriyorum daha samimi geliyo ahshsj
Ben attım ve bugün 2. Buluşmamız var
ahahahha görsele kahkaha attım 😂
Bir süre beklerim yazmazsa ben yazarım
Oglak karşıdan bekler
Zaman akıp gidiyor neyi beklicem
Hep karşı taraftan bekledim
Hoşlanırsam atarım ama kendi halimdeyim.
Karşı taraftan beklerim
beklemem kendileri yazar
atmam gerekirse kalbime gömerim ajs
fark etmez, bende atarım.
Mesaj atmam kolay kolay
Ay ben mesaj atmaktan korkarım 😨
ben atmam, önemli bir şey olmadıkca
beklemem..
affetmem :)
Evet atarım
Bende atabilirim
Duruma göre değişir
Genelde evet.
Duruma göre değişir
Atarım sorun olmaz
Ben atmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?