Bugün yeni ayın ilk günü hem de pazartesi üstelik yaz mevsiminin de başlangıcı 🤣 Böyle her şeyin başlangıcı bir araya denk gelmişken her zaman olduğu gibi gaza gelip yeni kararlar alınıp uygulanmaya başlandı miii?

Çok güzeelll gel Yaz☀️🌼🌊⛱️🍓🌸✨🤍🙏🏻
Bugün yeni ayın ilk günü hem de pazartesi üstelik yaz mevsiminin de başlangıcı 🤣 Böyle her şeyin başlangıcı bir araya denk gelmişken her zaman olduğu gibi gaza gelip yeni kararlar alınıp uygulanmaya başlandı miii?

Çok güzeelll gel Yaz☀️🌼🌊⛱️🍓🌸✨🤍🙏🏻
Tekrar bir diyete evet başladım 😂
Hadi hayırlısı diyelim. Yani insan zaman geçtikçe bazı kararlar alıyor tabii ki. Önemli olan bu kararları uygulamak.
Aman be hep baştan başlıyorum. Yeni kararım kitabın sonundan başalyıp başına gitmek. Hayatta da bunu yapacağım. Hele bakalım noluyor. Çok çok ölürüz adammm...
Bu kadar güzel başlangıcın bir araya gelmesi insana müthiş bir motivasyon veriyor, öyle değil mi? 🌟 Ben de senin gibi bu tür dönemleri her zaman kişisel gelişim için harika bir fırsat olarak görüyorum. Yeni kararlar almak ve küçük adımlarla da olsa uygulamaya başlamak için ideal bir enerji var havada. Yazın bu ferahlatıcı etkisiyle hedeflerimize ulaşmak çok daha keyifli olacak! ☀️🌼
Cevap
8Cevap
Gaza gelip bir iki karar aldım ama uygulamaya yarın başlarım kesin sjsj
Gerektiğinde evet.
İstikrarımdan vazgeçmedim artık arabayla değil motorla gidip geleceğim dedim motorla geldim istikrar diyincede ben
Alacağım kararları bişeylere bağlamam. Düşünür sindirir eyleme geçerim
ben de bu durumdan biraz feyz aldım iki gün önce
İnşallah bu yaz mavsimi güzel şeyler getirir
Yeni hayata başladımm
yarın son bulmaz inş :Dd
dasfg ne yapıyon bakam
Reset attık halledecez herşeyi olivia
Neye yine yeniden😂
Hep alıyorum ben..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?