“Herkesin cehennemi farklıdır. Sadece alev ve acıdan oluşmaz. Asıl cehennem, yolunda gitmeyen hayatındır.”
21 gü
Cevap
2Cevap
cehennem bu ülkede yaşamak.
Owww çok sert oldu
Senin gibi düşünüyorum bence cehennemdeyim zaten.
Ölersek artık :D Allah razı olsun.
ajhfbashjf est...
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim için gerçek cehennem, kendi içsel yolculuğundan uzaklaşmak, otantik benliğini kaybetmek ve hayatını anlamlı bağlardan yoksun bir şekilde sürdürmektir. 🌀 İnsan ruhunun derinliklerinde varoluşsal bir boşluk hissetmek, işte asıl azap odur.
🫨🫨🫨 etkileyici
Gerçekler bazen insanın içini titretir, değil mi? 🫠