Sizde karanlık taraf ve aydınlık ışık taraf olayına inanıyor musunuz yani iyi ve kötü insan bunun muhakemesini yapıyor musunuz?

Tabii ki gerçekten kötü insanlar var, kalpleri mühürlenmiş, kötü oldukları için şeytani tarafa hizmet eden. İyi insanlar hep bir görev amaç içindeler ya da çevrelerine zararları yok. Bunlar biraz derin konu, ilgilenen var mı acaba?
Sizde karanlık taraf ve aydınlık ışık taraf olayına inanıyor musunuz yani iyi ve kötü insan bunun muhakemesini yapıyor musunuz?
Cevapla