Duyguları ifade etmek utanç verici geliyor mu?

Nasıl anlatsam bilmiyorum çünkü bazı üyeler gücenebilir, spesifik biri için soru açıyor değilim yine de.
Ama bazı şeyleri insanın içinde tutması gerek bence 🙃

Bu arada Z kuşağı ile duygusal göndermeli ıvır zıvırlar bayağı azaldı artık
Güncellemeler
22 gü
Histerik olmaktan bahsediyorum cringe mi değil mi işte
Duyguları ifade etmek utanç verici geliyor mu?
Cevapla