Kendim gibi mi kalmalıyım yoksa olmak istediğim o aristokrat, asil kişiliğe mi dönüşmeliyim?

Ben çok dalgın, soğuk, mesafeli, insanlarla çok konuşmayan, giyimine-kuşamına çok dikkat etmeyen, biraz asi tarzda bir kızım. Bu hâlimle de rahatım. Fakat, bir tarafım da 1900'lerin aristokrat kraliçeleri gibi davranmak istiyor; asil bir giyim, kitaplarla haşır neşir olmak, sizli bizli konuşmak, müzelere ve bu tarz kültür/sanat katacak yerlere gitmek...

Umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi... Tam ikinci gibi olmak istiyorum ama sonra kendime mi yakıştıramıyorum, emin değilim ama hemen eski hâlime dönüyorum; sanki o hâlimi yapay bulacaklarmış veya dalga geçeceklermiş gibi tedirgin oluyorum.

Sizce, hangi şekilde hayatıma devam edeyim ve neden?

Kendim gibi mi kalmalıyım yoksa olmak istediğim o aristokrat, asil kişiliğe mi dönüşmeliyim?
Cevapla