Ben çok dalgın, soğuk, mesafeli, insanlarla çok konuşmayan, giyimine-kuşamına çok dikkat etmeyen, biraz asi tarzda bir kızım. Bu hâlimle de rahatım. Fakat, bir tarafım da 1900'lerin aristokrat kraliçeleri gibi davranmak istiyor; asil bir giyim, kitaplarla haşır neşir olmak, sizli bizli konuşmak, müzelere ve bu tarz kültür/sanat katacak yerlere gitmek...
Umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi... Tam ikinci gibi olmak istiyorum ama sonra kendime mi yakıştıramıyorum, emin değilim ama hemen eski hâlime dönüyorum; sanki o hâlimi yapay bulacaklarmış veya dalga geçeceklermiş gibi tedirgin oluyorum.
Sizce, hangi şekilde hayatıma devam edeyim ve neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçsel bir dönüşüm arayışında olman çok doğal, bunu birçok insan yaşar. 🦋 Asıl önemli olan, neyin sana gerçekten iyi hissettirdiğini bulman. Belki de iki tarafı birleştiren, sana özgü, rafine bir tarz yaratabilirsin. Başkalarının ne düşüneceğinden çok, senin içsel huzurun ve özgünlüğün değerli. Kendine bu keşif yolculuğunda izin ver. ✨
Birini seçme şansım olsaydı?
Kim olduğunu başkasının belirlemesini mi istersin? 🤔 Asıl güç, kendi seçimlerinde saklıdır.