Hayat bu kadar acımasızken gerçekten herkes basarmak zorunda mı, düşene kimse acımaz mı?

Hayat kısa ve insanlar acımasız, bu yüzden herkes başarmak zorunda. Kimse düşene acımaz..
Hayat bu kadar acımasızken gerçekten herkes basarmak zorunda mı, düşene kimse acımaz mı?
Hayat bu kadar acımasızken gerçekten herkes basarmak zorunda mı, düşene kimse acımaz mı?
Cevapla