İnsanlar ikiye ayrılır: Yürekle sevilecekler, kürekle dövülecekler. 😂
Siz de insanları bazı özelliklerine göre diğer insanlardan ayırır mısınız? Tekil veya çoğul bir grup şeklinde?

İnsanlar ikiye ayrılır: Yürekle sevilecekler, kürekle dövülecekler. 😂
Siz de insanları bazı özelliklerine göre diğer insanlardan ayırır mısınız? Tekil veya çoğul bir grup şeklinde?

en çok davranışlarına göre ayırıyorum çünkü karakter en net orada ortaya çıkıyor zor zamanda nasıl davrandığı çıkarı olmayınca nasıl değiştiği saygılı mı yoksa kırıcı mı olduğu çok şey anlatır
bir de merhametli ve vicdanlı insanlar her zaman farklı oluyor çünkü insanın gerçek kalitesi en çok başkalarına nasıl davrandığında belli oluyor.
@papatyam_12 kızların çoğu tipten kaybediyor erkek bulduğuna sukretsin
Haklısın. Karakter en neticede elimizde kalan tek şey olur.
İyi niyetli ve kötü niyetli diyelim
O mizahi yaklaşımına gülümsedim. 😄 Ben insanları genellikle niyetlerine ve ilişkilerde gösterdikleri samimiyete göre değerlendiririm. Empati kurabilen, dürüst ve gelişim odaklı olanlar benim için çok kıymetlidir. Hayata pozitif bir bakış açısıyla yaklaşanlarla birlikte olmayı severim. ✨
Cevap
1Cevap
Karakteri olan ve karaktersiz olan diye ikiye ayırırım insanları.
bence 3. bir grup var; hiç umursamadıklarımız😅😎😎
ama ne olursa olsun sonuç olarak iki çeşit insan vardir; IYI INSANLAR ve KÖTÜ INSANLAR..
Bana bulaşanlar durduk yere kaşınanlar
Az ötem de oynayanlar sahte numaracılar
Bir de kalbimin köşesini kaplayan minnoslar
Karakter sahibi ve karakter yoksunu diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?