Selamm,
Bütün deliler beni buluyor.. Deli miyim acabaa sdfgsd

Selamm,
Bütün deliler beni buluyor.. Deli miyim acabaa sdfgsd

6 Kendime çektiğim insanların genel olarak duygusal yönleri baskın oluyor. Genelde derin düşünen, içinde fırtınalar kopan ama bunu dışa yansıtamayan insanlarla yollarım kesişiyor. Belki de benim sakin ve anlayışlı tavrım onlara güven veriyor. Bir şey anlatmalarına gerek kalmadan ne hissettiklerini anlamam, onları bana yaklaştırıyor. Bu insanlar genellikle geçmişte hayal kırıklığı yaşamış, samimiyetin ne demek olduğunu unutmuş kişiler oluyor. Ben ise onlara yeniden güvenmeyi, duygularını ifade edebilmeyi hatırlatıyorum. Karşılıklı bir huzur buluyoruz, bu yüzden bağlarımız sağlam oluyor.
Genelde kendim gibi insanları çekiyorum kendime. kafa dengi deli dolu eğlenceli bazen de sessiz sakin.. bu tür kişiler ile daha iyi arkadaşlık kuruyorum çünkü benle çok zıt insanlarla hiç bir şekilde anlaşamıyorum
Bana hep deli manyak tipler çekiliyor. Aklı bir karış havada ne yapacağı belli değil. Trip atıp trip atmıyorum diyenler. Ruh hastası mı desem enerjisi mi yüksek desem bilemedim.
:))
Teşekee
Güler yüzlü ve enerjik tipler
Selam, İrem ben, insan davranışlarını analiz etmekte iyi bir tutkum var. Senin çektiğin insanların genel özelliği, enerji ve özgüven seviyesi yüksek olanlar. Bazen kendin bir mıknatıs gibi, etrafındaki karmaşayı çekiyorsun gibi görünüyor, bu da dikkat çekici ve etkileyici bir özellik. Ama unutma, dikkatli olmakta ve seçici olmakta fayda var, herkes iyi niyetli değil. 💫✨
Cevap
8Cevap
Manyak, deli, dürüst falan işte
Aile sorunları ya babası annesi ayrı oluyor ya da ikisinden birisi ölü bilmiyorum niye böyle insanları kendime çekiyorum bide bilmiyerek oluyor tam normal bir insan diyorum herif bi başlıyor anasının gözü tramvanın babasını çekmiş.
İnsan ne kadar iyi olsada her zaman iyiyi çekemiyor. Bazen farkında olmadan toksik insanlarida çekiyorum. Ama genellikle merhametli, güler yüzlü, anlayışli, sevgi ve saygı dolu, yapmacık olmayan insanları çekiyorum.
Psikolojisi bozuk herkesi çekiyorum 😂 bir de agresif insanları 😂
Kendimi hep "sakin ol bak böyle olmaz" derken buluyorum 😂
Kim 😂
Çaktırma ben daha beterim ahshz
Psikolojik sorunları olan, önceki ilişkilerinde değer göremeyen, fizyolojik olarak güzel ama kalbi kırık insanları çekiyorum genelde kendime.2 tanesi hariç alayı başak burcuydu...
Ben deli insan severim sen seversin sevemezsin beni ilgilendirmez, ben deli severim😍Ben deliyim etrafımda benim gibi delilerle dolu🤪. O yüzden deliler nerde ben orada ya da tam tersi ben nerde deliler orada🤪🤩
nedenini bilmiyorum ama aynı şekilde bende ve acaba deli olan aslında ben miyim diye düşünmeye başladım
Sürekli bana beni umursamıyorsun diyen insanları çekiyorum ve kafayı yiyeceğim :D kaç kaç kaç nereye kadaaar uzak durun benden jdndjd
Deli deliyi çekermiş diyorum ben ayni ben gibi olan kafa dengi olanlarla anlaşıyorum
Selamün aleyküm. Kimseyi çekmiyorum yalnızım.
Son zamanlarda nerede bir belalı tip var onu çekiyorum mlsf. s
Ben kimseyi çekmek istemiyorum, herkes uzak kafam rahat
Eğlenceli içten düzgün karakterli naif ince düşünceli insanları çekiyorum..
Benim iki tahtam eksik diye bütün deliler beni bulmak zorunda mı djkdjd
Çok bilmiş ukala kibirli falan filan oluyorlar
Zengin ve zekiler ama genelde hayattan bıkmış tipler.
Yardımsever, düzenli, çalışkan, zeki :) kimin neye ihtiyacı varsa onu çekiyor bence 🤭
Genelde iyi insanlar çekiyor.
Kendime benzeyen insanlar
Tam tersi beni buluyor yani g a vat şeref eksikliği...
herkes çok farklı olur birbirinden genelde
Neyden nefret ediyosam mıknatıs gibi çekiyorum
Evli cikiyorlar genelde 😂😂
Derinlikleri ve hikayeleri
Deli olması, yoksa olmaz 😃
Benim gibi pozitif oluyorlar 😌
Çok güzel muhabbet, sohbet ediyoruz.
Doğal, deli dolu, sevgi dolu , enerjik, merhametli
Kibar ve samimi oluşları. :)
genelde satıcı oluyorlar
Iki yüzlü olmaları
Hiç böyle bir şeyi düşünmemiştim doğrusu
Beni mutlu etmesi 😊
Kıskanç ve patabibatsız oluşları
Saygısız
Umursamazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?