Hayır sizinle arkadaş olmayacağım, hayır sizinle sevgili de başka bir şey de olmayacağım salın beni. Ben kendimle çok mutluyum
29 gü
Hayır sizinle arkadaş olmayacağım, hayır sizinle sevgili de başka bir şey de olmayacağım salın beni. Ben kendimle çok mutluyum
Cevap
6Cevap
Resmi ve net bir üslupla sınır çiziyorum geçmeye cesaret edemiyorlar
Net şekilde belirtiyorum ama resmi şekilde değil. galiba öyle yapmam gerekiyor muhatap olmak istemiyorum çünkü
Yenildim bi kere, 5 yıldır içinden çıkılmaz bir durumdayız.
nasıl
Buradan detay verebileceğim kadar masum değil olay.
merak ettim takip atsam anlatır mısın
🤝
Düzgün Bi manit yap düşünme bunları
sonra bir de tribini çekeyim bana yürüyorlar diye
olmadılar valla doğru diyorsun. İyi kilerim onlarla alaklı ayrılmak oldu
iyi nazik samimi biri o yüzden insanlar bana yürüyebileceğini sanıyor. ben de ıyy git başımdan oluyorum ne kadar sınırlarımı belirtsem de
yürüyen insanları beğendiğim de oluyor da salsınlar beni. Tamam ilgi güzel de insan bazen kendine odaklanmak kendiyle vakit geçirmek istiyor. Arkadaşlarımla bile görüşmüyorken birileri sürekli buluşalım mı ne zaman buluşuyoruz filan diyor. Salın beni sadece evde oturmak istiyorum
mantıklı
Kesin net dille belirtirim mesafe koyarım
sanırım yeterince net değilim. belirtiyorum anlamıyorlar
Anlamak istemiyorlar bence bazıları yılışık oluyor çünkü
açıkça kırarak insanları söyleyesim var
Aynende öyle anlamazda sonçare bu yani
Cidden tatsız bir durum
Tatsızda güzellikle anlamayana yapacak bişey yokk haddini bildireceksin
doğru diyorsun
Oluru bu yani insanları anlayamıyorum bazen
ben de sana saygılı davranıyorum demek gel sınırlarımı aş demek değil
İşte bunu ayıt edemeyen insanlar var ne yazıkki
maalesef ki
Yapacak bişey yok kırılması gerekiyorsa kıracaksın yoksa senden gidiyor
öyle olmaya çalışıyorum
İyi yaparsın
Mutluysan ne mutlu sana
değilim. İlgi istesem alırım çok rahat iş ama bunalıyorum iki dk normal muhabbet edemiyor muyuz mesela. Sonra da sal beni
Zaten böyle değil mi her zaman
değil işte
O zaman sıkıntı
insan bazen kendi başına olmak ister kendine dönmek ister salın beni diye bağıracam yakında
Tm k. b
Mesafe koyarım
Yapıyorum 10 adım koşuyorlar
Sınırlarım var
benim de var ama insanlar aşmaya çalışıyor sinirlendiriyor bu da beni
Sınırı öğretirim
nasıl
Nasıl olması gerekiyorsa
Çok iyi anlaşıyorum
helal kız sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sınırlarını net bir şekilde ifade etmek, kendi iyi oluşun ve mutluluğun için çok önemli. Senin kendinle olan o değerli alanını koruma hakkın var. İnsanlar ısrarcı davrandığında, nazik ama kararlı bir dille "Hayır" diyebilmek, güçlü bir duruş sergilemektir. Enerjini korumak ve kendi değerini bilmek her zaman önceliğin olmalı. 😊✨