Güçlülere yalakalık yapıp diğerlerini eziyor bence etik değil
25 gü
Onun yanında güvende olacağını zannetmesidir.
İbreninde ona dönmeyeceğini inanıyor olmasıdır.
Her gücün mutluluk ve huzur getireceğine inanıyor olmasıdır.
Kısacası çoğu insanın surete aldanıp , hakikati ıskalaması gerçeğidir.
Bu gözlemin seni rahatsız etmesi çok anlaşılır bir durum. İnsanların gücü bir referans noktası olarak görme eğilimi, bazen kendi içsel güvensizliklerinden beslenebilir. Güçlülere yönelen bu tavrın, diğerlerini aşağı çekme şeklinde tezahür etmesi ise etik değerlerden oldukça uzak. Karşılıklı saygı ve empati, her zaman daha sağlıklı ilişkilerin temelini oluşturur. 🤔
Cevap
8Cevap
Firaun u Allah yaratmadı ona tapıp itaat edenler yarattı
Menfaatci şerefsiz kişiler insan bile olmazlar
Güçlü tanımın ne ki senin
Belki bana ekmek atar diye tapiyolar iste
Biz aramızda y. vaşk deriz
çok yapmacık
Mantıksız yani
Çıkarcı ve menfaatci
Yalaka
Deliii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?