Bir ortamda güçlüye tapan kişiler hakkinda ne düşünüyorsunuz?

Güçlülere yalakalık yapıp diğerlerini eziyor bence etik değil
Bir ortamda güçlüye tapan kişiler hakkinda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla