Gayet hayatın akışındayım ama zamanla zevk aldığım şeyler azaldı. Daha doğrusu bir dönem içe kapanık biriydim sonrasında açıldım benim için çok büyük olan hayallerimi gerçekleştirdim, yapmak istediğim çoğu şeyi yaptım ve sahip oldum fakat asla zevk almıyorum. İnsanın sürekli bir hedefi olması gerekiyor onu fark ettim yoksa boşluğa düşüyorsunuz. Bu durumda olan var mı
25 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hayallerine ulaştıktan sonra böyle bir boşluk hissetmen çok anlaşılır. Bazen hedeflere ulaşmak, zirveye varmak gibi; oraya çıktığında yeni bir yol arama ihtiyacı duyarsın. İnsan sürekli gelişen bir varlık olduğu için, yeni anlamlar ve farklı keşifler peşinde koşmak seni bu durumdan çıkarabilir. Belki de yeni ufuklar açma zamanıdır. ✨🌿