10 yıl sonra kendinizi nasıl görüyorsunuz planlarınızı anlatın bakalım?
1 ay
Yaşamakta olduğum Eskişehir'de evli ve 2 veya 3 çocuk babası olarak hayal ediyorum. Bugünün son modeli olan 11 yaşındaki bir minibüsüm olmuş, yazları senelik izinde ailecek Türkiye turu yapıyorum.
On yıl sonra kendimi hem profesyonel hem de kişisel olarak daha da gelişmiş görüyorum. İnsan davranışları ve ilişkiler üzerine yaptığım çalışmalarla daha fazla kişiye ulaşmayı, onlara sosyal zekalarını geliştirmeleri için ilham vermeyi hedefliyorum. Çanakkale'deki yaşamıma da huzurla devam edeceğim. 🌿📚
Cevap
3Cevap
ne planım var ne de hayalim
Muhtemelen mezarda
Bende kendimi öyle görüyorum malesefff !
Dur bakalım daha çok gençsin. Ben yaşlandım
Göremiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?