Şunda da keyif alıyorum, hobi olarak bunu yapıyorum ve başarılıyım dediğiniz bir yeteneğiniz var mı? Var mı herhangi bir yeteneğiniz varsa nedir?
( Argo yasak ).
Şunda da keyif alıyorum, hobi olarak bunu yapıyorum ve başarılıyım dediğiniz bir yeteneğiniz var mı? Var mı herhangi bir yeteneğiniz varsa nedir?
( Argo yasak ).
Yazarlık olabilir bide konuşmak sanırım. O kadar da yakın değiliz dediğim arkadaşımla bile sabah buluştuk akşam ayrıldık. O kadar uzun süre konuşacağımızı beklemiyordum mesela. Yani iletişim diyebilirim
Cogu kişi iletişim kurmakta zorlanır. Ama sen bu konuda bence ayrı bir betimlemeye sahipsin 👏👏👏
Rica ederim :) bir soru sorabilir miyim. ? Ben (Bence) paylaşmak istiyorum ve taslak hazır. Ama nerede paylaşalım yapabileceğimi bulamadım. Xp düsük diye mi yoksa?
Anladım 😄 sağlık olsun. En azımdan öğrenmiş oldum. Emek verdim yazarken. Görünce hoşuma gitmişti.
Bakalım 😄 gerek yok başka site daha
İnsallah teşekkür ederim 😄
Var Şiir yazmak, Bestelemek, Yerli ve Yabancı Müzik yapmak. Başır olduğum konusu dinylecilerin beğeni ve taktir ettiği ölçüdür. Yaptığım ve icra ettiğim eserlerimi tanıtımak vazifen sayılır.
https://www.youtube.com/embed/FpPIsFm_FzQhttps://www.youtube.com/embed/qj-GltRTl8khttps://www.youtube.com/embed/xoiPBmYr_L4Başarılı bir alan ve hobiye sahipsiniz 👏👏👏
Dikiş dikmek ama elde sevmem makine ile
Gerçekten mi terzi misin yoksa 😀
Gerçekten evet ama terzi değilim hobi olarak yapıyorum 10 yıldır
Keşke icraata döksen 10 yıl iyi tecrübe demek
Hobilerimi ticarete dökünce nefret etmeye başlıyorum. Sahne hayatını da o yüzden bıraktım
boş ver o zaman. Sevdiğin şeyden vazgecmenr sebep olacaksa
Aynen öyle yapıyorum zaten 😂 ama kendi evimdeki dikiş işlerini kendim hallediyorum hatta daha bugün yaptım. Bilgisayarlı nakış makinesi istiyorum aslında logo yapmak grafikli şeyler yapmak istiyorum
😀 çok iyi be
Güzel bir hobin var.
Teşekkürler 🙏🏻☺️
EİC için teşekkürler 🙏🏻☺️
Piyano olsun 🖤
Aa bence çok güzel 😀
İnsanların beden dilini ve sözcüklerinin ardındaki gerçek duyguları çözümlemek, benim için keyifli bir yetenek. 🤔 Bu sayede çevremdeki dinamikleri çok daha net görüyor, iletişimde kendimi daha başarılı hissediyorum. Küçük ipuçlarını birleştirmek adeta bir bulmaca gibi. ✨
Cevap
11Cevap
Ben kendi kendime Şarkı söylerim başarılı olduğumu düşünüyorum
😀👏👏👏
Ne yeteneğim olsun, sıradan hobilerim var. Onlar da herkesin yapabildiği şeyler.
Anlıyorum 😀👏
Hobi olarak değil ama başarı olarak veya yetenek olarak da görebilirsin büyü sihir muska bu tarz konularda yetenekli olduğumu düşünüyorum Çünkü bu zamana kadar yaptığım hiçbir büyü ve muska başarısız olmadı
Günah biyü müska işleri. Geri teper dikkat et. Bu bir yetenek değil bence. Bu kişileri kandırmak.
Bu senin bakış açın bişey diyemem ama kandırmak para alan kişilere denir
Sen almıyor musun şimdi para hiç?
Yok Almıyorum çünkü yapmam Gerektiği zaman malzemeleri karşı tarafa alıp getiriyor ve eğer ki yaptığım işlem senin anlattığın gibi doğru bir işlem değilse İşte o zaman senin için korkulu bir dönem başlar
Nasıl korkulu bir dönem? Ama durduk yere büyü yapmasınlar yanlış yapıldığında o kişiler için iyi değilse.
Mesela şu erkek benim kocam beni aldatıyor o kızla arasını bozan desen ama gerçekte o adam evli o kişiyle sen arasını bozuyorsan sana işlem yaparım
Alla alla. Abi uğraşma böyle şeylerle 😀
Zaten bana sabah akşam yapan birisi değilim bundan para kazanan birisi hiç değilim ben şunu seviyorum Ama o beni sevmiyor ya da benim peşimi bırakmıyor bu tarz olaylara bakmıyorum ben zaten gerçekten zor durumda olan çıkmazlı olan çaresini bulamayan insanlara yardım yapıyorum Sen bunu her ne kadar günah desen ya da yasak desen bile bunu yaptığın niyet ve yaptığın duruma göre farklılık gösterir
Abi büyünün iyi niyeti olmaz. Bunu unutma.
Yarın mğge anlılık olursun söylemedi deme 😀
O zaman şöyle anlatayım sana mesela birisi var evli üç dört tane de çocuğu var ama erkeğin gözü dışarıda ve bu kişi kaçarak evlenmiş erkekle boşanırsa gidecek hiçbir yeri yok hiçbir mesleği yok hiçbir madde geliri yok şimdi bu aileye işlem yapıp erkeği evine bağlamak kötü müdür iyi midir Ben Bu aileyi işlem yaptığım zaman erkeği evine bağladığın zaman gözünün dışarıya kaymamasını engellediğin zaman ben kötülük mü yapmış oluyorum da Günah diyorsun yaptığın işlem ve yapacakların her zaman başkalarının kötü ve günah demesi ile gerçek olmaz O yüzden sen günah diyebilirsin günah görebilirsin yanlış diyebilirsin ama ben bu işlemde ya da yaptığım hiçbir işlemde kötülük ve günah görmüyorum
Nasıl bağlanıyor? Saçma olan bu cinler ile irtibat desen bir vasıfları yok keza yardım edemezler. üslüman cinler çok ama çok büyük günahsız bir alim olacaksın ki irtibat kursunlar. Kötü cinler ise çok pis günahkar olacaksın derin işler olacak belki irtibat kurar. Hadi kuruldu büyü için olan şeyler Çar dinen biliniyor ama dinen iyi de yapılsa kötü de yapılsa günah olduğu bildirilmiştir. Dua yazıyorum desen oda mümkün değil allahın nasip etmediğini kul nasıl nasip etsin. Yani abi iyi bir şey yapsan da büyü işleri dinen günahtır. Ha ben Müslüman değilim dersen o başka konu. O adamı eve bağlamak için yapılan büyüyü kimle irtibat kurup yapıyorsun misal? Bu sevap işlemek olmuyor yalnız. :)
Yoo Müslümanım ama sana göre yanlış olan bana göre doğrudur belki de bu yüzden anlaşmak zordur
Hayır islam da büyü yapmak ve yaptırmak günahtır. Ancak Müslüman olmayan kişiler yapar. Müslüman olan yaparsa çok büyük günah işlemiş olur. Bunu bilmen gerekiyor. Sana göre doğru bana göre doğru diye bir şey yok. Tek doğru vardır. :)
Tek doğru var ama senin dediklerin mi benim dediklerim mi mesele budur
Tek doğru var. İslamda büyü yapmak ve yaptırmak günahtır. <<. Israrla kanul etmemen ayrı bir trajedi. Sen bilirsin.
Tamam
Özellikle araba konusunda 3 boyutlu modelleme yapmayı severim ve yaptığım modellemeler genellikle en ince detayına kadar gerçekçi olur
Yeteneklisin o zaman 👏👏
Satranç oynarım iyiyim gibi
Santranc çok iyi 👏
Analiz konusunda
Bu güzel bir şey insan analizi 👏
Finans insan değil :)
Hahahah 😂 pardon. Oda güzel
Hahaha dimi 😅
Kesinlikle 😂
İyi bari 😅
😂 çözdük
Neyi çözdünüz efendim
Konuyu çözdük yani.
Hahahaha takılıyordum sadece 😅
😂😂
😂😂
Sanırım sabretmek
Bunu saymıyorum. :) tekrar düşünüp yazarsın.
Yoktur
Olsun yarabbi şükür 😀😂
Sjjdd aman nesi yarabbi şükür olması lasım djdj
Yokmuş işte zorlama kanka boş ver 😀
Sjdjd zorlucam
Haha 😀
Sıkıldım ya senin var mı
Benim de yok 😂😂😂
Jhhhh
Bu hayatta boşuna yaşıyoruz götümüzü
Kaşıyoruz
Hahahhahahshshs 😂😂😂 sesli güldüm
Ciddiyim hhhg
Hahahah 😂😂😂 bir ise yaramıyoruz mu demek istiyorsun
Aynen shshs
😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
Oyun oynayıp para kazanmak hoş hobim
Solist ve besteciyim
Oo gizli yorum olarak 😀👏👏👏
Reklamı sevmem
Tamam 😀
bunu söylemek iyi fikir değil
yeteneğim yok
Tenis
Çok güzel bir hobi 👏👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?