Erkekler kadınları neden insan değil de ezik, aşağılık bir varlık gibi görüyor, biz hayvan mıyız?

Bizi insan olarak görmüyorlar ezik, aşağılık bir varlık olarak görüyor erkekler, biz insan değilsek hayvan mıyız?
Erkekler kadınları neden insan değil de ezik, aşağılık bir varlık gibi görüyor, biz hayvan mıyız?
Cevapla