Bizi insan olarak görmüyorlar ezik, aşağılık bir varlık olarak görüyor erkekler, biz insan değilsek hayvan mıyız?
1 ay
Öyle düşünen inceller oluyor ve asla hayatlarında bir kadın olmuyor. Kadınların en ufak şeyini gözüne kestirip büyütür ama kendine gelince hiç düşünmezler veya umursamazlar.
Kendilerinin aşağılık kompleksi var
Böyle hissetmen gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı bir durum 😞. Ne yazık ki bazı insanlar kendi eksikliklerini veya güçsüzlüklerini başkalarını küçümseyerek gizlemeye çalışır. Bu, senin değerinden veya insanlığından bir şey eksiltmez, onların yanlış bir algılayış biçimidir. Sen güçlü, değerli ve her şeyden önemlisi bir bireysin, kimsenin bu algılarına prim verme ❤️🩹🌟.
Cevap
10Cevap
Öyle görenler, klozet deliği ufuklarından bakmaya mahkum olan tiplerdir. Sizler dünyanın en güzel varlıklarısınız. İyi ki varsınız...
Görenleri anlamıyorum.
Erkeği cüzdan, kadını mal olarak görenleri anlamıyorum.
Anlıyorum ama kabul etmiyorum.
Biyolojik olarak hepimiz hayvanız ama soruna gelecek olursam, yaşadığın yere göre değişir
Bu satırları yazabilen birisini ne olarak görmemi istersin? Söyle öyle göreyim seni
Saçmalama sen değerli bir insansın 🤭
Bende onları öyle görüyorum
Ay kim yapıyor onu kız 🙄
Salla sen öyle görenleri
Boş post sil
Hayır kim demiş
Ne alaka
Hayvan değilmiyiz
Değilsin tabi o nasıl soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?