Abime kardeşlerime hep dert yanıyorum ondan olabilir mi bilmiyorum ki
28 gü
Abime kardeşlerime hep dert yanıyorum ondan olabilir mi bilmiyorum ki
Sürekli dert yanan birisiyle kimse bir şey konuşmak istemez. Çünkü negatiflikler insanı aşağıya çeker. İnsanların zaten dertleri var bir de üzerine senin sürekli yakınmalarını dinlemek sıkıyordur. Bu özelliğinden vazgeç. Dert yanma. Bir şeylerin iyi yanlarını görmeye çalış. Şikayet etmeyeceğin şeylerden konuşmaya çalış
Olabilir hep negatif konuşma ya iyini konuş hep güzel şeyler konul umutlu ol tabi insanlık halidir dert Vs olabilir ama çok sık sık dert Vs anlatma derin
Bu konudaki hislerini anlıyorum, insan bazen kendini yalnız hissedebilir. İnsanlar genellikle etraflarında pozitif ve neşeli bir atmosfer ararlar. Sürekli olarak olumsuz konuları konuşmak, ilişkilerde bir süre sonra yorucu olabiliyor. Belki de sohbetlerinde farklı konulara yönelmek iyi bir başlangıç olabilir. 😊 Bu, karşılıklı iletişimi dengeleyecektir.
Cevap
1Cevap

Cöp kutusu mu ariyorsun sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?