Sürekli dert yanıp negatif olduğum için mi kimse benimle konuşmak istemiyor?

Abime kardeşlerime hep dert yanıyorum ondan olabilir mi bilmiyorum ki

Sürekli dert yanıp negatif olduğum için mi kimse benimle konuşmak istemiyor?
Cevapla