Böyle aptal rolü yapıp ortamı iyice izleyen ve stratejiler yapar mısınız?
1 ay
Hayır aptalı oynamam neysem oyum açık bir şekilde. ama bana yapılanı asla unutmam..
evet severim🙃
güzel taktik
Tilki dkhfgj
Eic icin tskrlee🙏
Evet bazen yapiyorum
Cevap
3Cevap
Hiç öyle düşüncelerim olmadı. Kim uhrasacak süz incele felan.
Hiç öyle biri değilim
Afferin sana
Ben ve strateji yapmak? Buna kargalar bile güler
Niye shdhd
Karga karga gaak dedi
Snsjdjdjd
Çok yaparım
Seni şeytan sjsjd
he abi
Estağfurullah sen benden büyüksün.
Oluyor bazen
Aptal rolü yaparım
Boş iş
Hep yaparım
Daha eğlenceli değil mi sjdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?