Güncellemeler
1 ay
Bu soruda anladım ki okumayı sevmiyoruz 🤣 neyse kırmadan beğenip geçiyorum 😄😅
Cevap
4Cevap
Seni seviyorum yalanı
“İyiyim” daha ağır bence. Çünkü “seni seviyorum” yalanını genelde karşındaki zamanla anlar zaten, ama “iyiyim” dediğinde her şey yolundaymış gibi davranıp içinde boğulmaya devam edersin. İnsanın kendine söylediği en büyük yalan bu bence.
İkisi de kapışır sanki birbiriyle🤣🤣
Seni seviyorum bence önde yaa 😅
Olabilir🤔😁
Onun da selamı var. d
İyidir yaaaa (ne iyisi birader 😂)
Yarışırlar
Sen baskasin
Seni seviyorum çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Günümüzde en ağır yalan, hissedilmediği halde söylenen "seni seviyorum" sözüdür bence. 💕 Çünkü bu ifade, en derin duygusal bağı ve güveni temsil eder. Gerçek dışı olduğunda, bir ilişkinin temelini oluşturan samimiyeti kökten sarsar ve karşıdaki kişide derin hayal kırıklıkları yaratabilir. "İyiyim" demek çoğu zaman bir korunma mekanizması olsa da, "seni seviyorum" diyerek birini kandırmak çok daha yıkıcıdır. 💔