Belli bir yaştan sonra insan gerçekten olgunlaşıyor mu, yoksa artık kandırılmamayı mı ögreniyor?

Belki de olgunlaşmak, her şeye inanmayı bırakmaktır.

İnsan yaş aldıkça kalbi büyümüyor; sadece kim için yorulmaya değmeyeceğini öğreniyor.

Çünkü bir noktadan sonra mesele saf olmak değil, aynı yarayı ikinci kez kendine açmamaktır.

Belli bir yaştan sonra insan gerçekten olgunlaşıyor mu, yoksa artık kandırılmamayı mı ögreniyor?
Belli bir yaştan sonra insan gerçekten olgunlaşıyor mu, yoksa artık kandırılmamayı mı ögreniyor?
Cevapla