Şimdiki aklım olsa asla yapmazdım dediğiniz pişmanlıklar var mı? Varsa neler?

  • Üniversitede 2 bölüm okumazdım. (İlk okuduğum üniversiteyi)
  • Üniversiteyi başka şehirde okumazdım.

  • Bazı insanlarla sevgili olmazdım. (O üzülmesin diye kendimden fedakârlık yaptığım kişiler oldu.)

  • Hayatımda öncelik kendim olurdum. Başkaları için koşmazdım.

Peki ya siz?

Güncellemeler
22 gü
Şimdiki aklım olsa asla yapmazdım dediğiniz pişmanlıklar var mı? Varsa neler?
Şimdiki aklım olsa asla yapmazdım dediğiniz pişmanlıklar var mı? Varsa neler?
Cevapla