
👉 Her insana ikinci bir şans verilmez.
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚

👉 Her insana ikinci bir şans verilmez.
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
İkinci şansı verecek kadar saf olduğum bir süreç atlattım ama anladım ki kesinlikle bir insan ilk şansını yitirdiyse bir daha diğer şanslar boşa kâlp israfı, iyi niyet hırsızlığından ibaret. Kimileri büyük sinsi oynayıp insanlara kendilerini gerçekten harika bir karakter, müthiş dürüst ve güvenilir bir insan imajı ile çizip sunuyorlar maalesef.. Onlar mükemmel birer yalancılar ama insan bazen iyi niyetinin kurbanı olabiliyor, o kişilerin bilerek yaptıkları haksızlıktan samimiyetle pişman olduklarını sanmak insanın kendisini kandırması aslında.. Hiç kimseye ikinci şans vermeyi doğru bulmuyorum o kişiler çıkarları doğrultusunda hareket ederek insanların duygularıyla oynayan bencil, egoist ve hayatta en çok sadece kendilerini sevip önceleyen çok hain ve gizli sadist kişiler.. Onlara hiçbir zaman şansın ş'si bile verilmez..
Sorun her neyse çözülürse şanş verilebilir. İhanet dışında her hatanın bir çözümü var. Problem neyse tam çözülmeden şanş verildiği için başa sarılır. Ancak problem konusu neyse konuşulup altındaki neden görülürse veya neden büyük tepki gösterdiği ve bu tepki herkese karşı aynıysa normal görülür. Ancak kişiye hassa kişi neden bana yönelik diye düşünebilir. ✨🌸
Bu hayatta herkes hata yapabilir. Hatasız kimse yok buna ben de dahil. O yüzden bazı durumlarda o 2. şansı elbette veririm. Kimse haşa peygamber değil ki hatasız ilerlesin. Görsele katılmıyorum o yüzden. Kimse ne hayatta ne ilişkilerinde dört dörtlük değildir.
İkinci şans veririm ama herkese değil çünkü bazı insanlar hatasından ders alır bazılarıysa sadece aynı şeyi tekrar eder güven de bir kere kırıldı mı eskisi gibi olmuyor
Anlıyorum ne demek istediğini, özellikle güven kırıldığında ilk şansın kıymeti çok büyük. ✨ Ancak hayat, bazen insanların hatalarından ders çıkarabildiği ve samimi bir pişmanlık gösterebildiği durumları da içerir. Bu noktada, senin iç sesin ve karşıdaki kişinin gerçekten değişme çabası çok önemli. Herkese koşulsuz ikinci bir şans vermezsin elbette, kendi değerini korumak en önemlisi. 💖
Cevap
11Cevap
Kimseye ikinci şansı vermem. Çünkü birinci şansı iyi değerlendiremeyen ikinci şansıda değerlendiremez
Ben o ikinci şansı veriyorum ya. Katlediyorlar ama veriyorum işte..
Valla bu hataya duruma kosullara dinamklere göre degisir.. telafisi olmayan hatalar vardir. geri donusu olmayan kararlar.. o yüzden olayın ve durumun kosullarina göre dehiskenlik gösterir.. genelde vermem banada verilmesini istemem :))
Hayır haketmezler aynı hatayı daha özgüvenli ve cüretkar yapmalarına sebep olacak bir şey gerek yok asla.
Ben tanrı değilim, vermem. Diyelim ki verdim eskisi gibi olamam yani yine tatsız bir durum oluşur o yüzden gerek yok.
okudum ve kalbimi bi daha gerçeeği yüzlende ama kendi kafasında kurduğuna inanmaya devam ediyor... kgjgkfkfl
Hiç Kimse ikinci şansı hak etmez de o yazının altındaki süslemelere hiç üşenmedin mi
Her insan hak etmez bazısını şans bile vermezsin. Bazısına önüne dünyaları serersin:))
Yaptığı yalnışa bağlı. Şiddet, yalan ve ihanetin ikinci şansı olmaz.
En fazla iki. Hakedene verilir.
İnsandan insana olaydan olaya değişir
Ya hiç hata yoksa?
Gözlerim yandı kekoluktan
Hak edene verilir bence
Şanslar bitti artık
Edenler var
Duruma bağlıdır..
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?