İnsanların ahlaksızlıklarını yüzüne vurur musunuz?

Hiç sevmem insanların hayatına karışmayı, ama kendimi cidden tutamam. Eski patronum vardı, nişanlanmıştı mesela, saçını yaptığı kızın elini tuttu, dayanamadım “X abi yaptığın çok yanlış, yeni nişanlandın, çok ayıp, yazık” dedim, bir şey diyemedi. Bir iş yerimde patron orada müdür arkadaşının karısıyla oldu, onlara laf soktum sürekli çünkü adama acıdım. Kursumda hoca ve kız var, kız 20 yaşında hoca 34, bildiğin flört halindeler, kız hiç abi kardeş ilişkisi yok. Hocaya öyle laflar ettim ki molada karşımızda, yanımdaki kızla iyiyiz biz, aynı yaşıtız, ergenlerle ne işim olur, ne paylaşabilirim ki onlarla dedim. Sonra kız geldi yılıştı, “O senin abin, abin” dedim haha, kız bozuldu, hoca da “Evet abinim.” dedi, ikisi de mort. Ahlaksızlığa dayanamıyorum ya, ne olacak bu halim, laf sokmadan duramıyorum.

İnsanların ahlaksızlıklarını yüzüne vurur musunuz?
Cevapla