Mesela ısrarla aşka inanmıyorum, aşk yoktur diyenler belki de aşka en çok inanmak isteyenlerdir, yoksa bir insan ısrarla niye bunu söylesin ki sürekli
1 ay
Mesela ısrarla aşka inanmıyorum, aşk yoktur diyenler belki de aşka en çok inanmak isteyenlerdir, yoksa bir insan ısrarla niye bunu söylesin ki sürekli
Çoğu zaman evet, tam tersini söylemek bir tür korunma mekanizması aslında. İnsan en çok incineceği şeye karşı en sert cepheyi kurar. “Aşk yoktur” diyen, belki de aşk yüzünden çok yanmıştır ya da çok ister de bulamayacağından korkar. Sürekli tekrarlamak da zaten kendini ikna etme çabasıdır genelde. Kendine de söyler aslında, herkese de. Farklı olmak için değil, olamadığı şeyi yok sayarak acısını hafifletmek için böyle yapar bence. İnsan psikolojisi hep bir paradokstur.
Çok süper cevaba oynuyorsun galiba
Bu çok doğru bir gözlem. İnsanların düşündüğünün aksini söylemesi, genellikle derin bir koruma ihtiyacından doğuyor. Özellikle aşka inanmadığını ısrarla dile getiren biri, aslında incinmekten korktuğu için kalbini kapatmaya çalışıyor olabilir. Bazen de farklı bir duruş sergileme isteği de bu davranışın arkasında yatar. Bu bir savunma şeklidir. 🤔💔
Cevap
4Cevap
ezik oldukları için
Kendini ve hislerini tam tanımıyor olabilir. Aşka inanmayabilir de tabii bu yanlış değil.
ilgi cekme peşinde olabilir, aşk meşk boş iş en güzeli ışıklarda mendil satmak
Evet öyle gibi.. Mendil satmak metaformu yoksa sallıyormusun gene
hanımefendi ben mendil satarak geçimimi sağlıyorum
Gerçekten mi pardon
beni çok üzdünüz
Mendil satmakla ilgili kötü bir şey demedimki ama kusura bakma 🙏
yok be şaka yaptım üzülme
Hiii duygularımla oynadınn resmen 😪
Farkındalık yaratmak için, ya da kendini farklı sandığı için.
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?