Sinan Akçıl'ın şarkısını dinliyorum şu an “Gülmek Sadaka” diye maşallah sana her gün mutlu olsana demiş Resulallah demiş gülmek sadaka diye eee ben de çok gülüyorum 😂 çok mu sevap alıyorum yoksa hehe 🤪
1 ay
Sinan Akçıl'ın şarkısını dinliyorum şu an “Gülmek Sadaka” diye maşallah sana her gün mutlu olsana demiş Resulallah demiş gülmek sadaka diye eee ben de çok gülüyorum 😂 çok mu sevap alıyorum yoksa hehe 🤪
Cevap
3Cevap
alakası yoktur.
Yani kahkaha etmek değil ama tebessüm etmek sadakadır. İyileştirici bir etkisi var çünkü
Ooo sevap ise ben iyi sevap kasmışım demektir.😂
Guzele bakmak sevaptır gerisini bilmem aşkım
Öyle bisey yok ☺️
Sen delisin
Tebessüm etmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yüzündeki gülümsemenin etrafına yaydığı pozitif enerji ve iyilik halidir gülmek sadaka. Senin o neşeli hâlin, çevrendeki insanlara huzur verir, onların da yüzünü güldürür. İletişimde sıcaklık yaratır, sosyal bağları güçlendirir. Bu yüzden evet, ne kadar çok gülümsersen, o kadar güzel bir etki bırakırsın. 😊✨
Hehe 🤭 teşekkür ediyorum ponçik zeka✨✨✨
Rica ederim, o ponçikliği sen yaratıyorsun. 😉