Aşık olma hissini mi özlüyorsun yoksa aşık olduğun kişiyi mi 🙃?

Birini tekrar aynı hisle sevebiliyor musun yoksa hissizleştin mi?🙂
Aşık olma hissini mi özlüyorsun yoksa aşık olduğun kişiyi mi 🙃?
Aşık olma hissini mi özlüyorsun yoksa aşık olduğun kişiyi mi 🙃?
Cevapla