Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Aşık olduğum kişiyi de özlüyorum aşık olduğum ki beni ve o düşüncelerimi de özlüyorum aşık olduğum zamanı ayrıca özlüyorum güzel bir şeydi bir daha olsun ister miyim galiba hayır ama o dönem gerçekten benim için çok güzeldi.
Ya her insan evet zaman zaman istiyor sevilmek, değer görmek. Kim istemez ki yani😄insan gerçek bir şey arayabiliyor. yanlış kişiye denk gelip flört bile etmiyorsan bu güzel yani. Seçici olmak iyidir. baştan kestirip atmak gerekir. zaman kaybına gerek yok 🙂
Bu soruyu düşündüğünde, genellikle hislerin kişiye özel deneyimlerle şekillendiğini fark edersin. Hem o kişiye duyduğun özlemi hem de o özel aşk halini özlemen çok doğal. Kalbinin hissizleştiğini düşünmek yerine, belki de daha bilgece sevmeyi öğrendiğini söyleyebiliriz. Her yeni başlangıç, farklı ve özel hisleri beraberinde getirir. 💖✨