En çok kendimi seviyorum, kimse umrumda değil demek bencillik mi yoksa hayat kısa diye haklı mıyım?

En çok kendimi seviyorum, kimse umrumda değil demek bencillik mi yoksa hayat kısa diye haklı mıyım?
Cevapla