Hepimiz gün içinde farkında olmadan birer oyuncuya dönüşüyoruz. Peki bu sosyal maskenin en ağır geldiği an hangisi?

Hepimiz gün içinde farkında olmadan birer oyuncuya dönüşüyoruz. Peki bu sosyal maskenin en ağır geldiği an hangisi?

Gülümsememin sebebi, her tebessümün birer sadaka olmasıdır, tabi bazen de üzüntüleri gizlemek için gülmek gerekmektedir, bu ayrıca art niyetli insanlara karşı otomatik olarak gelişen bir içgüdü...
Rica ederim
Gerçekten ve isteyerek gülebilmek paha biçilemez bir duygu ama şu mecburiyetten gülüşler yok mu işte en acı veren şey de bu
Bu çok derin bir gözlem, içine doğruluk payı gizli. O sosyal maskenin en ağır geldiği an, aslında içinde fırtınalar koparken dışarıya 'her şey yolunda' imajı vermek zorunda kaldığın zaman oluyor. Özellikle sevdiklerini endişelendirmemek için çabalarken, o gülümseme çok yorucu gelebiliyor. 😔
Cevap
17Cevap
Ben hiç gülümsemem gülümsediğimde de gerçekten gülümsemişimdir. Yani ben yapmacık olamam neysem oyumdur.
Evet teşekkürler ☺️
Rica ederim
İçimden geliyorsa bu anlaşılır.. gerçek
Benim çoğunlukla alışkanlık oldu ya.
Gülümsemiyorum
✨️✨️
Bazen ortamda istemsizce sahte olabiliyor o da kimse almasın diye onun dışında yok
Gerçek❤
Hissediyorum onu belli oluyor ❤️
Rica ederim çiçeğim 🌸
Sosyal bir zorunluluk
Bazen zorunda olmayın içten geldiği gibi gülümseyin ☺️
Bu ara hiç değil
Canınız mı sıkkın ✨️
Gerçek. Moralim bozuksa gülemem
Evet zaten insan mutsuz olunca istesede gülemez teşekkürler güzel görüşünüz için.
Rica ederim ☺️
İnsanlara derdimi anlatmak istemediğim için
Evet bu da ister istemez mecburen
Gerçek
Anlıyorum teşekkürler güzel görüşünüz için ☺️
Jokerim bu konuda
Tamam sjsj
Bazen maalesef öyle oluyor onada yapacak bir şey yok
Bu devirde Gülümsemek biraz zor, ama gülümsemem kesinlikle gerçektir.
Canım isterse gülümserim insanlara zorunluluktan gülümsemem
Bazen gerçek, bazen zorunluluk.
İçten olmadıkça gülmem
Bende sahte bulunmaz
Çok güzel
Bazen derdimizi örtmek içinde gülümseriz.
Benim Aslım güler
İçimden gelmiyor ise gülümsemem..
Zaman zaman ikisi de
Zorunluluk
Gerçek çünkü gülmek istiyorsam gülerim
Gerçek gülerim..
Gerçek
Gerçek
Bazen oluyor öyle.
Hepsiiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar