Ailem çok mu kısıtlayıcı yoksa ben mi abartıyorum, sorun bende mi onlarda mı?

Ya çok bunaldım artık. Ben mi nankörüm onlar mı kısıtlayıcı çözemiyorum.

Ya bi kavga bi gürültü hep var ama her ailede olur. Ya dışarıya çıkmama izin vermiyorlar ne arkadaşım var ne de konuştuğum birisi 18 yaşındayım acaba ergenlik mi çok da düşünüyorum ama sosyal medya hesabımda, tut ne zaman duş aldığıma bile karışıyorlar. Ailemde ağır paranoya var bi ara annem vücudumu kontrol etmişti sırf soyunurken ondan sakladığım için. Bi ara şey demiştim sen bana hiç güvenmiyorsun o da yüzüme tükürmüştü yazıklar olsun diye. Hep ben moral veririm aile üyelerime, sinir krizi de geçirsem ağlasam da annem ağlamaya başlar, benden sonra moral bekler. Sıkılıyorum yalnızım deyince annen var en azından senin benim, o da gurbette der, o ağlar babam sinirlenir bişeyler yapar kendi kendine. Üniversite için bile farklı şehire gidemem

Ama çikolata istesem alırlar, kıyafet ihtiyacım olduğunu deyince de alırlar maddi desteği eksik etmezler ellerinden geleni de yaparlar. Sorun bende mi abartıyor muyum ergenlik mi bu çözemiyorum bir türlü. Oysa elimden geldiğince hayırlı da olmaya çalışırım şimdiye kadar utandıracak onları max yapa yağa 1-2 şey yapmışımdır o da yıllar önce

Ailem çok mu kısıtlayıcı yoksa ben mi abartıyorum, sorun bende mi onlarda mı?
Cevapla