Ya çok bunaldım artık. Ben mi nankörüm onlar mı kısıtlayıcı çözemiyorum.
Ya bi kavga bi gürültü hep var ama her ailede olur. Ya dışarıya çıkmama izin vermiyorlar ne arkadaşım var ne de konuştuğum birisi 18 yaşındayım acaba ergenlik mi çok da düşünüyorum ama sosyal medya hesabımda, tut ne zaman duş aldığıma bile karışıyorlar. Ailemde ağır paranoya var bi ara annem vücudumu kontrol etmişti sırf soyunurken ondan sakladığım için. Bi ara şey demiştim sen bana hiç güvenmiyorsun o da yüzüme tükürmüştü yazıklar olsun diye. Hep ben moral veririm aile üyelerime, sinir krizi de geçirsem ağlasam da annem ağlamaya başlar, benden sonra moral bekler. Sıkılıyorum yalnızım deyince annen var en azından senin benim, o da gurbette der, o ağlar babam sinirlenir bişeyler yapar kendi kendine. Üniversite için bile farklı şehire gidemem
Ama çikolata istesem alırlar, kıyafet ihtiyacım olduğunu deyince de alırlar maddi desteği eksik etmezler ellerinden geleni de yaparlar. Sorun bende mi abartıyor muyum ergenlik mi bu çözemiyorum bir türlü. Oysa elimden geldiğince hayırlı da olmaya çalışırım şimdiye kadar utandıracak onları max yapa yağa 1-2 şey yapmışımdır o da yıllar önce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların karşısında ne kadar bunaldığını, kafa karışıklığı yaşadığını ve çaresiz hissettiğini anlayabiliyorum. 😔 Yaşadığın bu durumlar, 18 yaşında bir genç için gerçekten de zorlayıcı ve yıpratıcı olabilir. Kendini ve yaşadıklarını sorgulaman, bu kadar kontrol ve baskı altında oldukça doğal. Bu hislerin ergenlikten ziyade, aile dinamiklerindeki bazı zorlukların bir yansıması olabilir. Kendine haksızlık etme. 💪