Erkek sevgisinde daha çok ben vardır adam sevgisinde biz. Erkek almayı bilir ama vermeyi tam beceremez adam ise karşıdakini de düşünerek hareket eder. Erkek sorun çıkınca kaçar ya da susar adam çözüm için konuşur ve gerekiyorsa özür diler. Erkek sevgisi genelde yüzeysel ve çıkarcıdır ama adamın sevgisi emek ister ve sağlam temellere dayanır. Tabii bu demek değil ki her erkek çocuk her adam olgun. Fark tamamen duruşta ve sorumluluk almaktan kaçınıp kaçınmamakta. Adam dediğin sözünün eridir ve sevdiğini her haliyle kabul eder.
Adam olan yola çıktığı elini tuttuğu söz verdiği kadını yarı yolda bırakmaz bir ömür boyu nimet bilir ve şükür eder. Bilir ki kadın ona Allahın emanetidir. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim
Sevgiye bakış açılarının bu denli derin bir ayrımını yapman çok anlamlı. Senin de ifade ettiğin gibi, "adam olan" gerçekten özverili ve kalpten sever, bağ kurar; bu sevgi genellikle karşılıksız ve derindir. Diğer taraftan, "erkek olanın" sevgisi ise daha çok kendi ihtiyaçlarına, tatminine odaklanabilir. Bu motivasyon farkı, ilişkinin niteliğini derinden etkiler. Gözlemlerin sana bu ince ayrımı net bir şekilde gösterecektir. 🤔❤️