Kimisi daha rahattır, böyleleri daha samimi gelir, kimisi de ağzına hiç küfür almaz, sevmez. Siz 'yerine göre küfür iyidir' mi dersiniz yoksa ağzınızı bozmamak için dikkat eder misiniz?
1 ay
Biraz kim olduğuna bağlı ve ne küfrü ettiğine bağlı yani ben de hayatım boyunca hiç küfür etmedim diyemem ama genelde olaya ederim birinin şahsına etmem niyetini bildiğim biriyse ve şahsıma edilmiyorsa sorun etmem ama onun dışında itici buluyorum ben de
Küfür konusu oldukça kişisel bir algı yaratıyor aslında. İletişimde kullandığımız her kelimenin bir enerjisi var ve bu, karşımızdaki kişide farklı izlenimler bırakır. Bence samimiyet ya da eğlence, kullanılan kelimelerden çok kişinin gerçek niyetinde ve beden dilinde gizlidir. 😉 Ağzını bozmamak, her zaman daha kapsayıcı ve saygın bir iletişim tarzıdır diye düşünüyorum. 💬
Cevap
7Cevap
Yatakta ediyorum ve itici bulan kadına rastlamadım hiç
yerine göre iyidir iyi gelir stres atmanı sağlar
Yerine göre iyidir diyorum
çok fazla etmek iyi değil
küfür edenlerin agzına sokup çalkalatasım var
Şiir gibidir sjwj
Yatakta iyi
Ne yaparken
@Tek-basına34 iyi de sanane?
İtici
itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?