Kendimden daha iyi insanları kıskanmam mı daha mantıklı boyun eğmem mi?

Benden daha zeki, daha zengin, daha yakışıklı insanları görünce ben niye böyle değilim diye rahatsız oluyorum ve bunun adaletsizlik olduğunu düşünüyorum. Haksız mıyım, onların benden ne üstünlüğü var ki benden daha iyiler. Sinir bozucu, bir de kibirli böyle insanlar.
Kendimden daha iyi insanları kıskanmam mı daha mantıklı boyun eğmem mi?
Cevapla