Yalnız insanların üstüne niye bu kadar geliniyor?

Zaten kendi halimizde kimseye bulaşmadan yaşıyoruz, üstüne bir de birilerini kırıp üzmemekle uyarılıyoruz, kime ne yaptıysak, biri de demez ama agresifliğinin sebebi ne diye, hep başkalarının üzüntüsü, hisleri, kırgınlığı daha değerli

Yalnız insanların üstüne niye bu kadar geliniyor?
Cevapla